ترکیدن لاستیک هواپیما عامل بازگشت پرواز مشهد - مسقط به مبداء


ترکیدن لاستیک هواپیما عامل بازگشت پرواز مشهد - مسقط به مبداء

مسافران پرواز مشهد- مسقط عمان که بامداد امروز به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه مشهد بازگشته بود با پرواز جایگزین به مقصد اعزام شدند؛ پرواز جایگزین با ۷۰ مسافر ساعت ۸ امروز مسافرگیری و...

پرواز شماره ۲۱۱۸ شرکت هواپیمایی قشم که فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد مسقط ترک کرده بود به مشهد مقدس بازگشت.

به گزارش تسنیم، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهارداشت: پرواز شماره ۲۱۱۸ شرکت هواپیمایی قشم که فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد مسقط ترک کرده بود به علت ترکیدن دو لاستیک ارابه فرود اصلی سمت چپ در هنگام تیک‌آف مجبور شد به فرودگاه مشهد بازگردد.

وی افزود: این هواپیما برای سوزاندن سوخت موجود در مخازن و کاهش وزن، سه ساعت و ۳۸ دقیقه در اطراف مشهد هلدینگ انجام داد.

جعفری تصریح کرد: مسافران پرواز مشهد- مسقط عمان که بامداد امروز به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه مشهد بازگشته بود با پرواز جایگزین به مقصد اعزام شدند؛ پرواز جایگزین با ۷۰ مسافر ساعت ۸ امروز مسافرگیری و انجام شد.

وی اضافه کرد: پرواز فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی قشم ایر بامداد امروز در هنگام برخاستن دچار ترکیدگی لاستیک شد؛ این پرواز پس از سه ساعت و ۳۸ دقیقه با هدایت کامل نیرو‌های اداره مراقبت پرواز و با حضور نیرو‌های ایمنی و آتش نشانی به سلامت به زمین نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است