خوشحالم دوباره با او‌ کار می‌کنم؛/ واکنش سرمربی میلانو به جذب کاپیتان تیم ملی ایران


خوشحالم دوباره با او‌ کار می‌کنم؛/ واکنش سرمربی میلانو به جذب کاپیتان تیم ملی ایران

روبرتو پیاتزا، سرمربی میلانو از انتقال میلاد عبادی پور به تیمش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که خود میلاد عبادی پور پیش از این انتقال به میلانو را تایید کرده بود، در نهایت دیروز این اتفاق رنگ و بوی رسمی به خود گرفت و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عضویت باشگاه ایتالیایی در آمد. عبادی پور بعد از پنج فصل حضور موفق در اسکرا بلخاتوف این تیم لهستانی را ترک کرد و حالا چالش جدید خود را در ایتالیا تجربه خواهد کرد.

نکته جالب توجه در مورد انتقال میلاد عبادی پور به میلانو به همکاری دوباره او با سرمربی ایتالیایی برمی‌گردد. روبرتو پیاتزا پیش از این بین سال‌های ٢٠١٧ تا ٢٠١٩ هدایت اسکرا را بر عهده داشت و مربی میلاد عبادی پور بود. پیاتزا همواره اعتقاد ویژه‌ای به عبادی پور داشت و به نظر می رسد که این موضوع در انتقال کاپیتان ایران به میلانو تاثیر گذار بوده است.

پیاتزا که هم‌اکنون هدایت تیم ملی هلند را در لیگ ملت‌ها بر عهده دارد، درباره همکاری دوباره با میلاد عبادی پور در میلانو گفت: "خوشحالم که دوباره با میلاد عبادی پور کار می‌کنم. پیش از این در اسکرا با او کار کرده بودم و انگیزه و کوشش او باعث می‌شد متمایز از بقیه باشد. او کاریزمای فوق‌العاده‌ای دارد و این موضوع را در اسکرا و تیم ملی والیبال ایران به اثبات رسانده است. او مطمئنا در میلانو که تیمی سطح بالا در ایتالیا محسوب می‌شود، همچنان پیشرفت خواهد کرد و در اینجا خود را به عنوان یک پدیده نشان می‌دهد. همچنین اطمینان دارم که دیگر بازیکنان تیم به او کمک خواهند کرد. اطمینان دارم که او بازیکن تاثیرگذاری برای ما خواهد بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج