مهدی طارمی در تیم منتخب فصل لیگ پرتغال/ مهاجم تیم ملی بالاتر بمب نقل و انتقالات


مهدی طارمی در تیم منتخب فصل لیگ پرتغال/ مهاجم تیم ملی بالاتر بمب نقل و انتقالات

رکنا ورزشی: مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال در تیم منتخب فصل لیگ پرتغال قرار گرفت.

به گزارش رکنا و به نقل از رکورد، مهدی طارمی در ۳۱ گل از ۸۶ گلی که پورتو در این فصل به ثمر رساند حضور مستقیم داشت و ۵ بار به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد. همین امر باعث شد تا کارشناسان او را در تیم منتخب فصل لیگ پرتغال قرار دهند و مهاجم ایرانی به یک افتخار دیگر دست یابد. پابلو سارابیا از اسپورتینگ که ۱۵ گل و ۷ پاس گل به ثبت رساند نیز در کنار داروین نونیز ازچهره‌های شاخص تیم منتخب است.

دیوگو کاستا، پدرو پوررو، پپه، امببا، ماتئوس ریس، اوتاویو، ویتینیا، ماتئوس نونس، داروین نونز، ریکاردو هورتا و طارمی در تیم منتخب فصل حضور دارند.

پس از پیوستن به ریو آوه در سال ۲۰۱۹، او ۱۸ گل به ثمر رساند تا به باشگاه پورتو برود، جایی که به طور منظم به گلزنی ادامه داده است. طارمی اکنون آماده هدایت ایران در جام جهانی و افزایش اعتبار رو به رشد خود است.

ملی پوش ایرانی در سالی که گذشت در ۴۸ بازی در تمامی رقابت‌ها، برای پورتو ۲۶ گل زد. این بهترین عملکرد دوران باشگاهی طارمی بوده است. طارمی با باشگاه پورتو قهرمان لیگ پرتغال و جام حذفی پرتغال شد. این موفقیت قطعا برای او بسیار ارزشمند است.

آمار طارمی در رقابت‌های لیگ پرتغال

۲۰۱۹-۲۰: ۳۰ بازی - ۱۸ گل

۲۰۲۰-۲۱: ۳۴ بازی - ۱۶ گل

۲۰۲۱:۲۲: ۳۲ بازی - ۲۰ گل

مهاجم ایرانی هم‌چنین در تمام رقابت‌ها توانسته است در فوتبال پرتغال در ۹۶ بازی ۴۹ گل ثبت کند که آمار تقریبا یک گل به ازای هر دو بازی است.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022