نامجو مطلق: اتفاقات اخیر استقلال آزاردهنده است/ با شخصیت وریا بازی نکنید


نامجو مطلق: اتفاقات اخیر استقلال آزاردهنده است/ با شخصیت وریا بازی نکنید

رکناورزشی: هافبک سابق تیم ملی و استقلال از اوضاع این روزهای این تیم شدیدأ گلایه کرد.

مجید نامجومطلق بازیکن اسبق استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص اوضاع این تیم گقت: یکسال قبل در چنین ایامی تیم استقلال در فصل یارگیری بسیار خوب عمل کرد و زیر نظر کادر فنی و فرهاد مجیدی موفق شد تیمی در خور لیگ برتر را بسته و درنهایت با حمایت مدیریت باشگاه هم قهرمان شد و هم رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرد. هواداران دلگرم به این شرایط بودند که حالا باید در فصل نقل و انتقالات امسال نگران تیم خود بوده و این شرایط واقعأ آزار دهنده شده است.

وی در خصوص ساپینتو اظهار داشت: اینکه شنیده‌ام این سرمربی فیلم بازیکنان در فصل قبل را دیده و نسبت به انتخاب بازیکن اقدام میکند در حد فاجعه است و واقعا کجای دنیای اینگونه است که در استقلال امسال است؟

من شک ندارم که اگر اوضاع به همین منوال باشد، استقلال در فصل جاری به مشکل برخواهد خورد. همه ارکان یک تیم باید برای موفقیت آن تلاش کنند. عجیب است که آجورلو که مدیری موفق بوده انقدر منفعل عمل کرده، و من به ایشان توصیه می‌کنم جای افتتاح تلویزیون و شبکه باشگاه به درد دل هوادار برسد و نسبت به جذب بازیکن فوری اقدام کند. یکسری از بازیکنان از تیم رفته و چند نفر دیگر در آستانه رفتن بوده و هواداران به حق ناراحت و نگران هستند. به خدا فوتبال اینطوری نیست و از قدیم گفته‌اند در فصل نقل و انتقالات خوب بازیکن بگیر و یک فصل پاهایت را روی هم بگذار و لذت ببر.

نامجومطلق درباره نوع برخورد با وریا غفوری گفت: من از نظر فنی هیچ نظری نسبت به وریا نمی‌دهم کما اینکه همیشه در استقلال موفق بوده و در بین بهترین‌ها بوده است. نظر من این است که فقط احترام بزرگان و قدیمی‌های تیم را نگه دارند. وریا کاپیتان تیم است و سالیان سال برای این تیم زحمت کشیده و باید شان و شخصیتش حفظ شود و این نوع برخورد دلسردی برای نسل جدید فوتبال به همراه داشته و همه شامل پیشکسوتان و هواداران از این موضوع ناراحت هستند. اینکه ما با بازیکنان بزرگمان این‌طوری برخورد می‌کنیم واقعا آزاردهنده است. شاید هم وریا میراث دار خیلی از بازیکنان بزرگ این کشور است که از قدیم با آنها بد برخورد شده و تا به امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین