دی یانگ در یک قدمی اولدترافورد/ تن‌هاگ در تلاش برای متقاعد کردن اریکسن


دی یانگ در یک قدمی اولدترافورد/ تن‌هاگ در تلاش برای متقاعد کردن اریکسن

رکنا ورزشی: به نظر می‌رسد اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، سرانجام به یکی از اهداف اصلی نقل وانتقالات تابستانی خود دست یافته است.

به گزارش رکنا، فرانکی دی‌یونگ در آستانه تبدیل شدن به اولین خرید اریک تن‌هاگ به عنوان سرمربی منچستریونایتد است. یونایتد بر سر مبلغ 70 میلیون پوند با بارسلونا به توافق رسیده و امیدوار است بتواند ظرف 72 ساعت آینده این قرارداد را تکمیل کند. گفته می‌شود که یونایتد مبلغ اولیه 58 میلیون پوندی به بارسلونا خواهد داد و 12 میلیون پوند دیگر نیز در الحاقیه‌های مرتبط با سایر موارد است.

و تن‌هاگ امیدوار است آمدن ملی‌پوش هلندی فشار فزاینده هواداران ناراضی یونایتد را بر او کاهش دهد و همچنین کریستین اریکسن ستاره دانمارکی را متقاعد که در آینده نزدیک او هم به اولدترافورد بیاید.

این در حالی است که هواداران به طور فزاینده‌ای از کمبود خرید یونایتد در بدترین فصل خود در تاریخ لیگ برتر ناامید شده‌اند. یونایتد قراردادی بلندمدت به ارزش حدود 260 هزار پوند در هفته به دی‌یونگ خواهد داد که او را به یکی از پردرآمدترین ستاره های باشگاه تبدیل خواهد کرد.

تن‌هاگ می‌خواهد مطمئن شود که قرارداد به موقع تکمیل می‌شود تا دی‌یونگ به بقیه تیمش در تور پیش فصل آسیا و استرالیا در ماه آینده بپیوندد. یونایتد هفته آینده به بانکوک می‌رود تا در اولین بازی این تور با لیورپول روبه رو شود.

پس از جدایی پل پوگبا و نمانیا ماتیچ، یونایتد برای تقویت خط میانی تحت فشار قرار گرفت و تن‌هاگ، دی‌یونگ را با همکاری با او در آژاکس، هدف شماره یک خود قرار داد.

سپس تن‌هاگ توجه خود را به جذب یک مهاجم همه کاره معطوف خواهد کرد، اگرچه یونایتد و آژاکس در ارزش‌گذاری مربوط به آنتونی حدود 30 میلیون پوند از هم فاصله دارند. آژاکس برای فروش بازیکن برزیلی تحت فشار نیست و همچنان برای مبلغی در حدود 70 میلیون پوند مقاومت می‌کند، در حالی که یونایتد ارزش او را نزدیک به 40 میلیون پوند می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان