برنامه ریزی برای تاسیس شهرک‌های صنعت ورزش/ تولید تراکت‌های هوش‌مند فوتبال


برنامه ریزی برای تاسیس شهرک‌های صنعت ورزش/ تولید تراکت‌های هوش‌مند فوتبال

برنامه های انجمن صنعت ورزش و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری اعلام برنامه‌های انجمن صنعت ورزش و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی؛ امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور نماینده مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

در ابتدای این نشست نماینده مرکز مشارکت‌ها به اظهارنظر پیرامون مسائل بی‌کاری، توسعه فعالیت‌های اقتصادی در صنعت ورزش، نحوه برون‌رفت از مشکلات این‌چنینی و راه‌های گام برداشتن در مسیر نظام پرداخت.

حسن محمدلو، رئیس انجمن ضمن ارائه برنامه‌ها و اهداف انجمن اظهار داشت: درصدد تاسیس شهرک‌های صنعت ورزش و پرداخت تسهیلات به تولیدکننده‌ها هستیم و ساختاری را هم در وزارت صمت ایجاد کرده‌ایم. هدف‌مان پیشرفت و توسعه صنعت ورزش در منطقه بوده و عزم تولیدکنندگان برای این مسئله جزم شده. تولیدکننده‌ای هم داشته‌ایم که استانداردهایش را آمریکا هم تایید کرده و به عربستان فروش داشته.

وی در ادامه بیان داشت: در فراخوان ما همه خانواده صنعت ورزش دست‌اندرکار هستند تا ثبت‌نام‌ها صورت بگیرد و پتانسیل‌ها برای تولید ناخالص داخلی بررسی شود. سهم‌مان از GDP بالا نیست و حدود ۰.۶ درصد بوده. باید صادرات‌مان را توسعه بدهیم و کانون هماهنگی صنعت، دانش و بازار را با کمک کانون علمی ریاست‌جمهوری راه‌اندازی کنیم.

محمدلو درباره استارت‌آپ‌ها عنوان داشت: مرجعی برای حمایت مادی و معنوی از این حوزه نبوده که با حضورمان، به پشتیبانی از حوزه دانش‌بنیان شدن صنعت ورزش خواهیم پرداخت. تامین اقلام موردنیاز ورزشی نهادها و وزارت‌خانه‌ها را هم در دستورکار قرار داده‌ایم. درخواست کرده‌ایم معاونت علمی مبحث حمایت‌های مالی را تحت‌نظر و انجام قرار بدهد.

رئیس انجمن صنعت ورزش تصریح داشت: هم‌گرایی باعث حضور عزیزان در نشست‌های تصمیم‌گیری می‌شود و استانداردمان نیز بالاتر خواهد رفت که به دستاوردهایی نظیر تراکت‌های هوش‌مند فوتبال می‌انجامد. تکنولوژی امروزه به کمک ورزش آمده و به کسب افتخارات کمک می‌کند. در هر ایونت هر حوزه حداقل ۲ تا ۵ رونمایی داشته‌ایم.

او همچنین خاطرنشان ساخت: موضوع سرمایه‌گذاری شرکت نمایشگاهی کیش و قطر انجام شده و دبیرخانه‌اش هم با کمک اتاق بازرگانی شکل گرفته. در نشست با معاونت سازمان منطقه آزاد کیش فراخوان نمایشگاه را زده‌ایم و امیدوارم میزبان شایسته و خوبی برای کشورمان باشیم. هم‌چنین در حال فعالیت برای رفع مسائل به‌وجود آمده ناشی از تبلیغات سو معاندین برای جلوگیری از میزبانی از تماشاگران جام‌جهانی در قطر هستیم.

سپس نماینده انجمن مردمی سربازان صلح نیز به بیان آرمان‌های دفاع مقدس تاکنون و تجلی آن در ورزش و صنعت پرداخت و صحبت‌هایی پیرامون مشارکت ورزش در کاهش خشونت جامعه و صلح ورزشی داشت.

در نهایت هم به ارائه برنامه‌های کنگره بدنسازی استان تهران پرداخته شد و تبیین امور آتی این کنگره طی ۲ روز ۲۱ و ۲۲ تیرماه صورت گرفت.

برای خواندن متن فایل اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق