«حکم رشد» پربیننده‌ترین سریال خردادماه/ ثبت آمار 11 میلیون بار مشاهده در تلوبیون


«حکم رشد» پربیننده‌ترین سریال خردادماه/ ثبت آمار 11 میلیون بار مشاهده در تلوبیون

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، سریال «حکم رشد» پربیننده ترین سریال سیما در نیمه دوم خرداد 1401 بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نتایج نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما نشان می‌دهد که از بین سریال های جدید پخش شده در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۱، سریال « حکم رشد» از شبکه سه با ۲۴/۳ درصد پر بیننده تر از سایر سریال‌ها بوده است.

بر اساس این نظر سنجی این سریال رضایت ۷۴ درصدی بینندگان را در حد زیاد کسب کرده است. همچنین این مجموعه تلویزیونی با ثبت بیش از ۱۱ میلیون بار مشاهده در ماه گذشته، از پربیننده‌ترین‌های بستر آنلاین تلوبیون بوده است. قسمت ۱۸ سریال حکم رشد با ثبت بیش از ۵۰۰ هزار بار مشاهده در ماه اخیر، پنجمین اپیزود پربازدید تلوبیون در خردادماه بوده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، سریال «از سرنوشت ۴» پربیننده‌ترین سریال سیما نیز در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱ بوده است. فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» نیز با ثبت آمار بیش از ۲۶ میلیون بار مشاهده در تلوبیون، از پربیننده‌های این بستر آنلاین پخش فیلم به شمار می‌رود. قسمت ۴۷ «از سرنوشت ۴» با ثبت ۶۸۱ هزار مشاهده در ماه اخیر، پربیننده‌‌ترین اپیزود ماه گذشته در تلوبیون بوده است.

همچنین در این ظرف زمانی سریال‌های «وضعیت زرد ۲» از شبکه دو با ۹/۵ درصد بیننده، «آقای قاضی» از شبکه دو با ۶/۳ درصد بیننده، «پلاک دو » از شبکه دو با ۶/۲ درصد بیننده، و «دهیاری» از شبکه پنج با ۱/۵ درصد بیننده، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظر سنجی، میزان بیننده سریال های تکراری سیما در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۱ ؛ نیز بررسی شد. از میان سریال‌های تکراری سریال «ستایش ۲» از شبکه آی فیلم با ۲۲/۸ درصد مخاطب، پر بیننده‌ترین سریال تکراری بوده است. همچنین۸۶/۱ درصد بینندگان سریال « ستایش ۲» از این سریال در حد زیاد رضایت داشته اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...