صمیمی: حس کردم دیگر نمی‌توانم برای تیم ملی مفید باشم/ بازی دوستانه نباید بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در آسیا باشد


صمیمی: حس کردم دیگر نمی‌توانم برای تیم ملی مفید باشم/ بازی دوستانه نباید بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در آسیا باشد

سنگربان پُرافتخار فوتسال ایران که به دوران بازی خود در تیم ملی پایان داد، گفت نبود بازی دوستانه نباید بهانه‌ای برای قهرمان نشدن شاگردان شمسایی در جام ملت‌های آسیا باشد.

علیرضا صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتسال اظهار داشت: احساس کردم دیگر نمی‌توانم برای تیم ملی مفید باشم. بحث سن خودم در میان نبود، اما حس کردم جوانان خوب و باکیفیتی داریم که می‌توانند آینده تیم ملی باشند. به همین خاطر در فاصله سه سال تا جام جهانی 2024، دست سرمربی تیم ملی را باز گذاشتم.

پس از شکست مقابل قزاقستان تصمیم گرفتم با تیم ملی خداحافظی گرفتم
وی در مورد شایعه دعوت شمسایی از او به اردوی آتی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: نمی‌توانم این خبر را تأیید کنم و برای شمسایی و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. من از سال 2008 در تیم ملی بازی کردم و تصمیم بسیار سختی گرفتم. 14 سال در تیم ملی بودم و می‌خواستم خداحافظی‌ام را در روز تولدم اعلام کنم. این تصمیم را پس از شکست مقابل قزاقستان در جام جهانی 2021 گرفته بودم و از همه مربیان و هم‌تیمی‌های خودم در تیم ملی تشکر می‌کنم.

میانگین سنی نایب قهرمان جام جهانی از ما بالاتر بود
دروازه‌بان پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا ناراحتی از اظهارات کارشناسان درباره میانگین سنی بالای تیم سبب چنین تصمیمی شده است یا خیر، به تسنیم گفت: آرژانتین که نایب قهرمان شد، از ما مسن‌تر بود و سن ملاک خوبی برای سنجش نیست. نسل تیم ملی در زمان ما اینقدر خوب بود که توقعات از فوتسال بالا رفت و همه انتظار داشتند روی سکو برویم.

بهترین خاطراتم با تیم ملی رقم خورد و از کسی دلگیر نیستم
صمیمی با اشاره به مشکلات تیم ملی ایران پیش از جام جهانی 2021 خاطرنشان کرد: اردوهای نامناسب و بازی‌های دوستانه کمی داشتیم که باعث شد این اتفاق رخ ندهد. ما دوست داشتیم قهرمان جهان شویم، اما شرایط دست به دست هم داد که به نیمه نهایی نرسیم. از کسی دلگیر نیستم و بهترین خاطرات زندگی‌ام با تیم ملی بوده است.

صمیمی: حس کردم دیگر نمی‌توانم برای تیم ملی مفید باشم/ بازی دوستانه نباید بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در آسیا باشد

ایران با دیدار دوستانه یا بدون آن، سلطان فوتسال آسیاست
وی راجع به فراهم نشدن دیدار تدارکاتی برای ملی‌پوشان بی‌تجربه ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا بیان کرد: ایران با بازی دوستانه یا بدون آن، سلطان فوتسال آسیاست و اینقدر از لحاظ بازیکن غنی هستیم که چیزی جز قهرمانی باعث رضایت ما نمی‌شود. مردم می‌خواهند ایران به فینال جام جهانی صعود کند و آسیا برای ما کوچک است.

بازی دوستانه نباید بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در آسیا باشد
دروازه‌بان تیم ملی ایران با بیان اینکه باید تدارک بهتری داشته باشیم و کارها دقیقه 90 انجام نشود، عنوان کرد: زمان کافی را داشتیم و بخشی از مشکلات به نامشخص بودن ریاست فدراسیون برمی‌گردد. کار بسیار سختی داریم و رقبایی چون ژاپن و ازبکستان آماده بازی با ایران هستند، اما دیدار دوستانه نباید بهانه‌ای باشد که قهرمان آسیا نشویم.

مقام دوم لیگ سال گذشته برای مس یک ناکامی بود
صمیمی درباره شرایط مس سونگون در فاصله 15 روز تا آغاز لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دومی فصل گذشته مس سونگون برای ما یک ناکامی بود و مس فقط برای قهرمانی می‌جنگد. بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده‌ایم و امیدوارم جام را به ورزقان برگردانیم. چیزی جز قهرمانی، مردم ورزقان و مجموعه مس سونگون را راضی نمی‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی