غرفه سازی نمایشگاه تهران هوشمندانه و کاربردی


در برخی از نمایشگاه ها، به ویژه نمایشگاه هایی که با موضوع بهداشت، درمان و سلامت هستند، اغلب دارای فضاهای کوچک و محدود می باشند و اندازه ی غرفه ها در مقایسه با اندازه ی معمول کوچک تر هستند. و غرفه سازی بایستی در همین فضاهای کوچک انجام...

در برخی از نمایشگاه ها، به ویژه نمایشگاه هایی که با موضوع بهداشت، درمان و سلامت هستند، اغلب دارای فضاهای کوچک و محدود می باشند و اندازه ی غرفه ها در مقایسه با اندازه ی معمول کوچک تر هستند. و غرفه سازی بایستی در همین فضاهای کوچک انجام شود.

ممکن است در ابتدا تصور کنید که داشتن غرفه ای در فضای محدود و کوچک موجب می شود که قدرت حضور شما در نمایشگاه کم شود. اما نگران نباشید با استفاده از روش های خلاقانه و هوشمندانه می توان بهترین غرفه ها را با نوآوری و خلاقیت ساخت.

غرفه سازی نمایشگاه تهران هوشمندانه و کاربردی

همانطور که می دانید غرفه سازی نمایشگاه تهران در مدل های مختلف مثل استند ها، اسپیس فریم ها و ... وجود دارد. و شما این امکان را دارید که با در نظر گرفتن ضوابط نمایشگاهی یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. اما اینکه از کدام یک از آنها استفاده کنید تا برند شما حفظ شود و توجه مشتریان بیشتری را به خود جذب کند، مسئله ی بسیار مهمی می باشد.

حفظ برند و افزایش بازدیدکنندگان در غرفه سازی نمایشگاه تهران

از جمله روش هایی که این امکان را به شما می دهد تا برند خود را حفظ کنید و تعداد بازدیدکنندگان از غرفه ی خود را افزایش دهید؛ به شرح زیر می باشد:

بهتر است بعد از اتمام غرفه سازی به جای پوستر ها از lcd استفاده کنید. این کار موجب می شود که چندین پوستر را با تصاویر گرافیکی به نمایش بگذارید. همینطور می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی محصولات خود را به مشتریان عرضه کنید.

به جای اینکه از انباری برای نگهداشتن وسایل استفاده کنید و فضای بیشتری را اشغال کنید. در غرغه سازی کمد دیواری نصب کنید و از آن برای نگهداشتن وسایل پذیرایی و سایر لوازم، استفاده کنید.

می توانید با کمی خلاقیت غرفه سازی نمایشگاه تهران خود را جذاب تر کنید. شما می توانید به جای استفاده از میز و صندلی های روتین از میز و صندلی های طراحی شده و خاص استفاده کنید.

بهتر است بدانید که یکی از روش های جذب بازدیدکننده ی بیشتر، نور پردازی خلاقانه می باشد. به کار گیری المان های نوری، هالوژن ها، نور های مخفی و چراغ های تور کار ، موجب می شود که جذابیت غرفه ی شما بیشتر شود.

شما می تواند از رنگ ها به شکل های هارمونیک و در جای درست استفاده کنید. یکی از مواردی که در جذب مخاطبین تاثیر زیادی می گذارد؛ همین استفاده از رنگ ها می باشد. همین طور می توانید تضاد های رنگی مناسب و فکر شده ای را در غرفه سازی خود به کار ببرید.

غرفه سازی نمایشگاه تهران هوشمندانه و کاربردی

غرفه سازی هوشمند

یکی از راه های جلب مشتری بیشتر و افزایش فروش و همین طور تقویت برند شرکت ها، داشتن غرفه ای خلاقانه و جدید در نمایشگا های مربوطه می باشد. اغلب شرکت های بزرگ و یا نوپا که قصد دارند فعالیت خود را گسترش دهند و حضور پر قدرتی در بازار ها داشته باشند؛ با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و همین طور مشخص کردن یک استراتژی معین، از طرح های جدید و خلاقانه برای غرفه سازی استفاده می کنند.

برای نمونه شرکت Novoceram که از سال 1863 در زمینه تولیدات سرامیک فعالیت دارند و از بند های قدیمی در این زمینه به حساب می آیند، از این روش ها برای طراحی غرفه های خود استفاده می کند. فلسفه ی این شرکت صبر مهارت و دقت می باشد. همیشه سعی کرده اند در غرفه سازی و طراحی غرفه های خود این فلسفه را به نمایش بگذارند.

بنابراین یکی از اقداماتی که شرکت های غرفه سازی در طراحی غرفه ها باید در نظر بگیرند این است که مفهوم و مقصود شرکت ها را باید به راحتی از طریق نمای غرفه به تماشاگران منتقل کنند.

تعیین سرنوشت یک ساله در نمایشگاه ها

غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه های مختلف یکی از قدیمی ترین و در عین حال موثرترین راههای معرفی کالا و خدمات شرکت ها به مردم می باشد. برپایی نمایشگاه ها به قدری قدیمی است که تعدادی از بازارهای مکاره ای که به وسیله کاروان های عبوری در شهرها برگزار می‌شد را اولین نمایشگاه ها به حساب می آیند.

اما بهتر است بدانید که حضور در نمایشگاه ها برای رسیدن به اهداف به تنهایی کافی نیست. اگر قرار است حضور در نمایشگاه ها سرنوشت حداقل یک سال آینده شرکت شما را مشخص کند، پس از آن غافل نشوید.

غرفه سازی نمایشگاه تهران هوشمندانه و کاربردی

اولین اقدام برای موفقیت در نمایشگاه چیست؟

اولین کاری که برای شرکت در نمایشگاه باید انجام دهید،انتخاب یک غرفه ساز میباشد. این مرحله برای شما چالشی بزرگ بشمار می آید. تعداد غرفه سازان بسیار زیاد و وسعت کاری که انجام می دهند به شدت محدود می باشد.

بیشتر رزومه های غرفه سازی شرکت ها بسیار به هم نزدیک می باشد به همین خاطر انتخاب را سخت تر می کند. برای غرفه سازی باید با یک شرکت معتبر که کیفیت و زیبایی را در کارهای خود به کار میبرد، انتخاب کنید.

یک انتخاب غلط

بر اساس یکسری تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که عمده مشکلاتی که مشارکت کنندگان در نمایشگاه ها با آن روبرو می شوند از این چهار مورد خارج نیست:

توجه بیش از حد به قیمت هایی که غرفه سازان اعلام می کنند که در تعداد زیادی از موارد موجب فدا شدن کیفیت در برابر قیمت خواهد شد.

انجام پروژه غرفه سازی به وسیله منابع گوناگون. این مورد موجب می شود تراز ارائه در آخر متفاوت شود.

نبستن قرارداد با شرکتهای پیمانکار برای غرفه سازی در زمان مناسب. این کار موجب می شود که زمان بسیار مهم و طلایی طراحی و ساخت غرفه از دست بدهید و غرفه با عجله و اهمال کاری به پایان برسد.

هدر دادن نیروهای موجود در شرکت پای غرفه، که این موضوع تمرکز نیروهای شرکت را در روزهای اولیه شروع نمایشگاه به هم خواهد زد.

غرفه سازی نمایشگاه تهران هوشمندانه و کاربردی

استراتژی و برنامه شما برای غرفه سازی چیست؟

هر چقدر غرفه سازی شما کامل تر و زیبا تر باشد، قابلیت بیشتری برای اعتماد مخاطبین را فراهم می کند. بدیهی است که غرفه های بزرگ که بسیار خلاقانه طراحی شده اند و دکور های جذابی دارند توجهات را بیشتر به خود جلب میکند. و همینطور هرچقدر غرفه ابعاد کوچکتری داشته باشد به همان میزان در اولویت پایین تری برای بازدیدکنندگان قرار خواهد کرد. در یک کلام بخواهم‌ بگویم هزینه کنید ولی چشم باز این کار را انجام دهید.

بهتر است بدانید که در بسیاری از موارد در نمایشگاه ها پروژه های بزرگ که با هزینه های زیاد وارد رقابت شده‌اند در مقابل غرفه های کوچک و کم هزینه بازی را باختند. برای رسیدن به دلیل این اتفاق باید پرسید که استراتژی شما ما برای حضور در نمایشگاه ها چیست؟ زیر مهمترین چیست قبل از غرفه سازی اجاره غرفه بزرگ، استراتژی و برنامه ریزی می باشد.

از کجا متوجه شویم که غرفه ساز ما حرفه ای است؟

اغلب غرفه ساز ها معمولاً روال کاری یکسانی را برای طراحی و غرفه سازی طی می کنند،ولی در این بین نکات ریزی وجود دارد که آنها را از یکدیگر متمایز میکند. از جمله نکات ریز می تواند برنامه ریزی برای ساخت و طول مدت طراحی باشد. موارد نیز بسیار مهم می باشد.

دومین نکته که می‌ تواند شرکت غرفه سازی آرمان را از از دیگر شرکت ها متمایز کرد دسترسی به آنها می باشد. وضعیت از قدرت سازان علاوه بر این که دفتر اداری دارند در قسمت های مختلف نمایشگاه حضور ستادی دارند که این مورد موجب می شود که دسترسی مشارکت‌کنندگان به غرفه سازان و در تمام ساعات ساده کند. برای سفارش غرفه سازی با قسمت تماس با ما ارتباط نمایید.

منبع: غرفه سازی آرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...