دور جدید طرح ملی تلاوت قرآن در سراسر کشور آغاز شد+لینک ثبت‌نام


دور جدید طرح ملی تلاوت قرآن در سراسر کشور آغاز شد+لینک ثبت‌نام

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان، تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت melitelavat.ir اقدام کنند. نونهالان و نوجوانان پسر ۸ تا ۱۵ سال و دختران بین ۱۰ تا ۱۵ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

دور جدید طرح ملی تلاوت قرآن در سراسر کشور آغاز شد+لینک ثبت‌نام

در این طرح آموزش به صورت تقلید از قاریان برجسته انجام می‌گیرد که در بخش پسران ۸ تا ۱۵ سال تقلید از اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی و شحات انور و برای دختران ۱۰ تا ۱۵ سال تقلید از اساتید عبدالباسط و مصطفی اسماعیل انجام خواهد گرفت.

پس از ثبت‌نام، تا پایان شهریور‌ماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کند.

هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است و در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به عنوان فراگیر «سطح یک» در مؤسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می‌شود.

برای ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس