بازداشت 2 سارق اصلی بانک ملی در خارج از کشور


بازداشت 2 سارق اصلی بانک ملی در خارج از کشور

بیش از ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات تحویل خزانه بانک ملی شده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جزئیات پلیسی "بازگشت سارقان به بانک به علت جا گذاشتن وسایل" در حال بررسی است.۳۱ خرداد ماه فرمانده انتظامی تهران...

بیش از ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات تحویل خزانه بانک ملی شده


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جزئیات پلیسی "بازگشت سارقان به بانک به علت جا گذاشتن وسایل" در حال بررسی است.

۳۱ خرداد ماه فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تحویل ۳ متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی ظرف یک هفته به ایران خبر داد.

سردار رحیمی گفت که رایزنی‌ها و تشریفات لازم میان مقامات دو کشور انجام شده است.

او اضافه کرد که ۳ متهم جدید هم شناسایی و دستگیر شده‌اند؛ به گفته آقای رحیمی، بیش از ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات تحویل خزانه بانک ملی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت که تصاویر همه اشیاء کشف شده در سامانه بانک ملی قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حالی از بررسی جزئیات پلیسی و قطعیت "بازگشت سارقان به بانک به علت جا گذاشتن وسایل" گفته که ۲۴ خرداد ماه، رئیس پلیس تهران گفت که سارقان روز بعد از سرقت برای جاماندن وسایلشان دوباره به بانک بازگشتند.

به گفته سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ سارقان تقریباً ساعت ۴ بعدازظهر جمعه کارشان تمام شده و از مجموعه بانک خارج شدند اما روز بعد، برخی وسایلشان مانند پتک و برش هوا داخل بانک جا مانده بود.

او اضافه کرد سارقان برخی از وسایل را پاک‌سازی کردند و بردند و تعدادی از وسایل را داخل فاضلاب یا نقاط بانک جاسازی کردند که تمام آنها از جمله هارد و حافظه مجموعه بانک در اقدامات جدید پلیس کشف شده است.

در نشست امروز (سه شنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مسئولان انتظامی و امنیتی از حراست بانک ملی، وزارت اطلاعات، فراجا و وزارت کشور حضور پیدا کردند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در جلسه که سخنگوی کمیسیون توضیح داده، سیستم ایمنی بانک نواقصی داشته است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.news


برچسب ها: سرقت بانک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر