نمی‌توانیم با خیلی از تیم ها رقابت کنیم؛/ منافی: حمید مطهری علم سرمربیگری را دارد


نمی‌توانیم با خیلی از تیم ها رقابت کنیم؛/ منافی: حمید مطهری علم سرمربیگری را دارد

مربی جدید نساجی می‌گوید مطهری با علم و تجربه خود اتفاقات خوبی در این تیم رقم خواهد زد.

به گزارش ورزش سه، جواد منافی امروز به عنوان مربی نساجی و دستیار حمید مطهری معرفی شد تا از امروز و با آغاز تمرینات این تیم، کار خود را آغاز کند.

منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره در این باره گفت: من بچه استان مازندران هستم و افتخار این را داشتم که قبلا هم مربی تیم نساجی بودم و خاطرات خیلی خوبی از آن سال دارم. دوباره این افتخار نصیب من شد و دوباره در خدمت هوادارانی هستم که می‌دانم با نساجی زندگی می‌کنند. خوشحالم که باز هم می‌توانم به تیم استانم کمک کنم.

وی افزود: با آقای مطهری صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در کنار ایشان می‌توانیم به تیم کمک کنیم. از امروز تمرینات را شروع می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم کنار یکدیگر فصل خیلی خوبی را برای هواداران نساجی رقم بزنیم. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که در این سال ها با تمام وجود در کنار تیم بوده‌اند و کمک کردند.

منافی در خصوص نقشی که قرار است در نساجی داشته باشد گفت: من به عنوان دستیار و مربی آقای مطهری فعالیت خواهم کرد. من سال های سال با آقای مطهری رفیق بوده‌ام و با هم ارتباط داشتیم؛ به نساجی آمدم که در کنار ایشان هر کمکی که از دستم برمی‌آید برای تیم خوب شمالی کشور انجام بدهم تا فصل خیلی خوبی رقم بزنیم.

مربی نساجی با تمجید از حمید مطهری بیان کرد: بعضی از آدم ها احتیاجی به صحبت کردن ندارند. حمید را همه می‌شناسند؛ او تجربه خیلی زیادی دارد و از تیم های پایه کارش را آغاز و مسیر مربیگری را طی کرده است. او تجربه خیلی خوبی در لیگ برتر دارد و در چند سال اخیر هم که یکی از ارکان قهرمانی های پرسپولیس بوده و زحمت زیادی کشیده است. مطهری علم لازم برای سرمربیگری را دارد و همه می‌دانند جزو مربیان با شخصیت کشور ما است و حالا هم به این نتیجه رسیده که چالش جدیدی را تجربه کند. من مطمئنم با اراده و فن و تجربه ای که دارد، در چالش جدید خود موفق خواهد شد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به او کمک کنیم.

منافی در مورد شرایط نساجی در نقل و انتقالات گفت: هواداران فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و می‌دانند کار آسانی در پیش نداریم. همه می‌دانند تیم خصوصی است و توان مالی ما مثل تیم های صنعتی که پول های آنچنانی خرج می‌کنند نیست. بضاعت مالی نساجی محدود است و مسلما می‌توانیم بازیکنانی جذب کنیم که در توان مالی ما باشد. قطعا نمی‌توانیم با خیلی از تیم ها برای جذب بازیکن رقابت کنیم اما سعی می‌کنیم بازیکنان تاثیرگذاری بگیریم و قطعا با همین شرایط در فصل آینده با تمام وجود می‌جنگیم.

او تاکید کرد: من فکر می‌کنم نساجی ثبات و شخصیت خودش را پیدا کرده و تیم ها حساب ویژه ای روی نساجی باز کرده‌اند. قطعا هواداران مثل سال های قبل پشت نساجی خواهند بود و من از آنها خواهش می‌کنم از کادرفنی هم حمایت لازم را داشته باشند تا بتوانیم سال خیلی خوبی داشته باشیم.

منافی ادامه داد: فکر می‌کنم یکی از اتفاقات خوبی که امسال می‌تواند برای نساجی رخ بدهد این است که زمین وطنی برای بازی ها آماده شود و ما هواداران پرشور خودمان را داشته باشیم. هیچ تیمی در قائمشهر نمی‌تواند حاشیه امنیت داشته باشد و ما مقابل هواداران‌مان با روحیه خیلی خوبی بازی خواهیم کرد. امیدواریم زمین آماده شود تا مسابقات‌مان را مقابل هواداران خودمان برگزار کنیم.

او در‌ پایان گفت: امیدوارم سال خیلی خوبی باشد و بتوانیم نتایج خیلی خوبی برای این تیم خوب شمالی به دست بیاوریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس