بررسی اشتباهات بزرگ نیمار؛ چرا از بارسا رفتی؟


بررسی اشتباهات بزرگ نیمار؛ چرا از بارسا رفتی؟

نیمار، ستاره برزیلی، پاری سن ژرمن جایگاهش را در این تیم از دست داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی از نیمار خسته شده است. این بازیکن برزیلی اخیرا انتقادهایی را به خاطر اضافه وزنش تحمل کرده و به او گفته شده که اگر پیشنهاد خوبی برای خرید او برسد، بدون شک فروخته خواهد شد.
از زمانی که نیمار از بارسلونا جدا شد، اشتباهات متوالی و متعددی داشته است. اولین اشتباه او همین تصمیم به ترک نوکمپ و حضور در پاریس بود.
نزدیکان این بازیکن فکر نمی‌کردند که او از بارسلونا جدا شود. با این حال، پینی زهاوی (مدیر برنامه‌ای که در حال حاضر با روبرت لواندوفسکی کار می‌کند) برای تحت فشار قرار دادن او با افراد درستی تماس گرفت.
نیمار بدون این که بتواند پنج باشگاه در لیگ فرانسه را نام ببرد به پاری سن ژرمن ملحق شد. او این کار را انجام داد تا فاتح توپ طلا شود و از زیر سایه مسی خارج شود اما در عوض به جمع بازیکنان میان رده اضافه شد.

بررسی اشتباهات بزرگ نیمار؛ چرا از بارسا رفتی؟
او بازیکنی فوق العاده بود که به دنیا آمده بود تا جانشین لیونل مسی باشد اما اشتباه بزرگی انجام داد و پس از آن هم نتوانست چنین اشتباهی را جبران کند.
یکی از بزرگترین اشتباهات نیمار این بود که متوجه بزرگی و عظمت بارسا نشد. او سپس نقش خودش را هم در این تیم دست‌کم گرفت.
او عجله زیادی هم برای پیشرفت داشت. هرچن باید گفت که او برند بسیار خوب و قدرتمندی شد و پی اس جی توانست به خوبی از این جنبه مالی و تبلیغاتی از او استفاده کند اما در نهایت این کمکی به فتح لیگ قهرمانان، رویای دیرینه مدیران قطری، نکرد.
او بارها سعی کرد به بارسلونا برگردد و بسیاری از بازیکنان ارشد این تیم در رختکن نیز از حضور دوباره او در نوکمپ حمایت کردند اما پی اس جی تنها به کسانی که خودش صلاح بداند اجازه جدایی می‌دهد.

بررسی اشتباهات بزرگ نیمار؛ چرا از بارسا رفتی؟
جانشین پله و میراث‌دار مسی در نهایت به پس زمینه رانده شده و این کیلیان امباپه بود که به نقش اول این تیم تبدیل شد. او بازیکنی درخشان و تعیین کننده بود اما پی اس جی امروز دیگر او را نمی‌خواهد.
با توجه به این که دستمزد این ستاره برزیلی بسیار بالاست، باشگاه‌های زیادی نیستند که توانایی پرداخت آن را داشته باشند و در نتیجه پیشنهادی برای جذب او ارائه کنند.
آمار و عملکرد نیمار در نوکمپ بود که همه را خیره کرده بود، نه در پارک دو پرنس. حالا گرانقیمت‌ترین انتقال تاریخ شکست خورده است. جای تعجب ندارد که ترک بارسلونا بهای سنگینی برای بسیاری از بازیکنان دارد.

منبع: موندو دیپورتیوو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق