فحش هایی که خانم بازیگر از مردم خورده از زبان خوش !


فحش هایی که خانم بازیگر از مردم خورده از زبان خوش !

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند....

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

فحش هایی که خانم بازیگر از مردم خورده از زبان خوش !

فریبا نادری که در سریال «ستایش» نقش پری سیما را ایفا کرده بود، با اشاره به بازپخش «ستایش ۲» از شبکه آی فیلم در پاسخ به اینکه نظرش درباره موفقیتش در ایفای نقش منفی که در این سریال داشت چیست؟ گفت:

فحش هایی که خانم بازیگر از مردم خورده از زبان خوش !

مشغله ام زیاد است و بازپخش سریال را نمیبینم اما آنقدر دیده‌ام که دیگر «ستایش» را حفظ هستم. آن طور که شنیده‌ام مردم موقع دیدن «ستایش» مرا فحش می دادند. تمام تلاشم این بود که واقعا این اتفاق بیفتد و خوشحال شدم که این اتفاق افتاد، چون همین که این را می شنوم یعنی کارم را درست انجام داده ام و از سوی کارگردان، آقای سعید سلطانی به درستی هدایت شده ام. واقعاً خستگی ام درآمد وقتی دیدم مردم آنقدر نقش مرا باور کرده‌اند که به من فحش می دهند.

این بازیگر در پایان درباره ساخت دنباله سریال هایی مثل ستایش و ریسک موفقیت آنها تاکید کرد: ادامه دادن چنین سریال‌هایی معنی ندارد چون تکلیف تمام کاراکترها مشخص شده است. ادامه دادن اینگونه سریال ها از نظر من بیشتر اذیت کردن مخاطبان است. پرونده تمام بازیگران «ستایش» در فصل سوم مشخص شد و دیگر جذابیتی برای مخاطب ندارند که بخواهد ادامه داشته باشد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟