ادامه تلاش بارسا؛ ارائه پیشنهاد سوم برای لواندوفسکی


ادامه تلاش بارسا؛ ارائه پیشنهاد سوم برای لواندوفسکی

مدیران بارسلونا همچنان به جذب روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، امیدوار هستند.

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی تصمیمش برای جدایی از بایرن در این تابستان را گرفته اما بارسا هنوز موفق نشده نظر مدیران این باشگاه برای انجام این انتقال را جلب کند.
حالا اسپورت وان مدعی شده که بارسلونا سومین پیشنهاد خودش برای خرید لوا را در 24 تا 48 ساعت آینده به بایرن ارسال خواهد کرد و امیدوار است که این بار بتواند با انجام مذاکره، این انتقال را نهایی کند.
پیشنهاد اول این باشگاه به بایرن 32 میلیون یورو به علاوه پنج میلیون یورو بند پاداش و پیشنهاد دوم آنها 35 میلیون یورو به علاوه پنج میلیون یورو بند پاداش بود که از سوی این باشگاه آلمانی رد شد.
حالا گفته می‌شود که این پیشنهاد سوم به مبلغ 40 میلیون یورو است و بند پاداش نیز برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به این که لوا در ماه آگوست 34 ساله می‌شود و قراردادش با بایرن هم در سال آینده به پایان می‌رسد، این مبلغ بسیار خوبی برای فروش او به نظر می‌رسد.
مجمع نمایندگان بارسا هفته گذشته برگزار شد و با صدور اجازه فروش 49 درصد از سهام برند بارسا و همچنین فروش نزدیک به 25 درصد از حق پخش تلویزیونی به لالیگا، انتظار می‌رود که شرایط مالی این باشگاه به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده و بودجه‌ای نزدیک به 700 میلیون یورو در اختیار آنها قرار بگیرد.
لواندوفسکی امیدوار است که تکلیف انتقالش به بارسا تا پیش از شروع تمرینات پیش فصل بایرن در 12 جولای مشخص شود چون او تصمیمی برای شرکت در این تمرینات ندارد.

ادامه تلاش بارسا؛ ارائه پیشنهاد سوم برای لواندوفسکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022