واکنش معاون رئیسی به توقف استیضاح وزیر صمت


واکنش معاون رئیسی به توقف استیضاح وزیر صمت

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: روز پنجشنبه رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ دیدار دارند و مباحث مختلفی در آن دیدار مطرح خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران، طرح وزارت تجارت و خدمات بازرگانی در مجلس را مطرح کرد و اظهار داشت: این طرح قبل از این دولت در مجلس مطرح و تصویب شد و همچنین به شورای نگهبان نیز فرستاده شده بود که به آن اشکالاتی گرفته شد. این طرح در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس است و اکنون نظر دولت در این طرح خواسته شده که ما آن را در دولت بررسی کردیم و این توافق انجام شد.

وی عنوان کرد: در بحث روز گذشته مجلس این موضوع مطرح شد که اگر دولت لایحه بدهد، مجلس آن را در اولویت قرار می‌دهد. با بررسی‌های صورت گرفته و با التهابات و نوسانات موجود در ماه‌های گذشته این یک ضرورت قلمداد می‌شود و نیاز است که این کار انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با استیضاح وزیر صنعت در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است از نمایندگان مجلس تشکر کنم که در بحث استیضاح وزیر صنعت همکاری خوبی داشتند و در کمیسیون صنایع که این بحث مطرح شد، بسیاری از استیضاح کنندگان قانع شدند و استیضاح را پس گرفتند.

حسینی افزود: روز پنجشنبه رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ دیدار دارند و مباحث مختلفی در آن دیدار مطرح خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا