انتقاد نماینده مجلس از توقف اجرای رتبه بندی معلمان و وضعیت معیشت فرهنگیان


در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان نماینده نیشابور در مجلس با اشاره به وضعیت معیشت فرهنگیان و مشکلات اقتصادی از توقف اجرای رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

انتقاد نماینده مجلس از توقف اجرای رتبه بندی معلمان و وضعیت معیشت فرهنگیان

به گزارش راهبرد معاصر، در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان نماینده نیشابور در مجلس با اشاره به وضعیت معیشت فرهنگیان و مشکلات اقتصادی از توقف اجرای رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: وزارتی که می‌توانست خودش تامین مالی کند و افتخار تامین مالی را در کارنامه خود داشته باشد همیشه آویزان بودجه‌های دولت است و همه اقشار در آموزش و پرورش معترض هستند، این نه فقط شامل آموزش و پرورش بلکه شامل بسیاری از وزارتخانه‌ها می‌شود.

چنارانی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما آموزگاران و معلمانی را داریم که کیلومتر‌ها فاصله‌ها را طی می‌کنند، اما متاسفانه هیچ حقی در هیچ کجا برای آنان در نظر گرفته نشده است، ما در خواست داشتیم پیوستی برای تک تک وزارتخانه‌ها و برای وزارت آموزش و پرورش داشتیم باشید. عزیزی در آموزش و پرورش این مطلب را برای ما فرستاد این روز‌ها دولت و مجلس گل به خودی زیاد می‌زنند، اما پنالتی به دروازه خودی ندیده بودیم.

وی با اشاره به رتبه بندی معلمان تاکید کرد: با ماجرای رتبه بندی معلمان دیدیم که در نوع خود مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، ولی متاسفانه در اجرا متوقف شد دولتیان بدانند هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی گردد، کاش بدانیم جامعه‌ای که فرهنگ بالای معلمی را قدر بداند جنگ فرهنگی اقتصادی را برده است.

وی ادامه داد: چه روز‌های سختی است؛ معلمان به معیشت خود، بازنشستگان تامین اجتماعی ناراضی از اوضاع و بازاریان یک جور در فشار شدید هستند و چند برابر شدن اجاره بها و خرج زندگی مردم، جدا از اوضاع اقتصادی فشار را بر مردم بیشتر کرده است، کشاورزان به دلیل کمبود آب سخت برای نجات محصولاتشان در تلاش هستند و کشاورزان و دامداران چشم هایشان اول به رحمت خداوندی و سپس تدبیر مسئولان است./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود