دو‌ دیدار دوستانه خوب در انتظار جوانان والیبال


دو‌ دیدار دوستانه خوب در انتظار جوانان والیبال

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی زیر 20 سال اسلوونی رفت.

به گزارش "ورزش سه"، ششمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران از روز دوشنبه ششم تیرماه در کشور اسلوونی آغاز شد و تا چهاردهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

تمرینات توپی و بدنسازی بخشی از برنامه‌های این تیم در اردوی اسلوونی برای کسب آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در این اردوی برون مرزی علاوه بر پیگیری تمرینات، قرار است هشت مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی زیر 20 سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل (هر تیم دو دیدار) برگزار کنند که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ششم و هفتم تیرماه در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی زیر 20 سال اسلوونی رفتند.
در نخستین مسابقه دو تیم چهار ست با یکدیگر مسابقه دادند که تیم ملی جوانان ایران در ست‌های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 15 فاتح میدان شد و در ست‌های دوم و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 23 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

در دومین مسابقه تدارکاتی نیز تیم ملی جوانان ایران سه بر یک به پیروزی رسید. جوانان ملی پوش در ست نخست 25 بر 21 نتیجه را واگذار کردند، اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.
عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، ایلشن داوودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی‌کلاته، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده، پوریا حسین‌پور، عرفان اصغرپور، مبین نصری بازیکنان تیم ملی جوانان در این اردوی برون مرزی هستند.

امیرمهدی نفر (سرپرست)، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، پویا عزیزی (کمک مربی)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، محسن سیاه‌دوش و سائد جدیدالاسلام (آنالیزور)، چالاک محمد رحیمی (ماساژور) و عرفان مداح (فیزیوتراپ) تیم ملی والیبال جوانان را در اردوی اسلوونی همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان 2022 آسیا آماده می‌کند که از 31 مرداد تا هفتم شهریور سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

همچنین در راستای پشتوانه‌سازی حرفه‌ای و قدرتمند برای سال‌های آینده تیم ملی بزرگسالان با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از 16 تا 23 مرداد برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403