آیا دولت و مجلس انقلابی تغییری را به وجود آورده اند؟ قطعا نه


آیا دولت و مجلس انقلابی تغییری را به وجود آورده اند؟ قطعا نه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ملک فاضلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دو سال از مجلس شورای اسلامی و یک سال از دولت انقلابی گذشت، در...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ملک فاضلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دو سال از مجلس شورای اسلامی و یک سال از دولت انقلابی گذشت، در محیط عمل چه می‌گذرد؟ جامعه چگونه است؟ اوضاع و شرایط اقتصادی چیست؟ معضل معیشت جامعه در کجا است؟ آیا دولت و مجلس انقلابی تغییری را به وجود آورده‌اند؟ قطعا نه. پس باید برگشت کنیم تا ببینیم مشکل کجاست و آن را حل کنیم که در غیر این صورت باید پاسخگوی نسل آینده و موجود باشیم. جامعه ما درگیر مسائل حیاتی است یعنی آب، نان و مسکن است.

نماینده مردم سراوان در ادامه خطاب به دولت عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای موهبت‌های فراوان خدادادی است، اولین موهبت این استان نیروی انسانی است که شرط اول توسعه است. پس اگر این موهبت را دارد چرا در مقام آخر توسعه است؟ برای اینکه نیروی انسانی توانمند ما نتوانسته است در طول ادوار جای اصلی خود را در بدنه اصلی دولت داشته باشد و به همین دلیل وقتی که ما نیروی انسانی توانمندمان در بدنه دولت قرار ندارد قطعا در آخرین رتبه توسعه قرار می‌گیریم که سی و یکم است. خواهش می‌‎کنم که تغییری به وجود آید و نیروی انسانی به کار گرفته شود.

وی در رابطه با سایر موهبت‌های استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرز فوق العاده گسترده خاکی، آبی و معادن در استان سیستان و بلوچستان فراوان هستند، اما فراموش شده‌اند. آقای وزیر کشور سفری را به منطقه مرزی داشتند، متاسفانه آنچه را که ایشان دیدند و هدفشان عبارت از ساماندهی مرز و راه افتادن بازارچه‌های مرزی بود، محقق نشد و مشکل مردم حل نشد. لذا از ایشان درخواست دارم که توجه خاصی را نسبت به راه‌اندازی بازارچه‌ های مرزی از شمال استان، منطقه سیستان، خاش، سراوان، ایرانشهر و چابهار داشته باشند. طبعا ساماندهی مرز شرط اول تغییر و اشتراک در حوزه انتخابیه ما خواهد بود.

فاضلی با بیان اینکه سپاس خود را تقدیم همه کسانی می‌کنم که جانانه، دلسوزانه و روزانه در خدمت جامعه هستند، گفت: اما استان ما اوضاع نامطلوبی دارد. در شهر من الفبا الفبای نان و آب است. می‌دانید که مردم سراوان آرزوی آب هوتک را دارند چراکه در سراوان نیست، صف تهیه نان کیلومتری و دست نیافتنی است، سوخت وضعیت خاصی را دارد و یک روز صرف یکبار سوختگیری می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر وضعیت را بررسی کنیم می ‌بینیم که باید به خودمان برگردیم، به جای حرف عمل لازم است، وقتی ما در اتاق‌ های دربسته، در صحن مجلس و دولت در هیات دولت صحبت می‌ کند فکر می ‌کند مشکل مردم خود به خود در محیط حل شده است، خیر، مشکل مردم را عمل و حضور در محیط حل می‌کند، پس دولت و مجلس تغییر به وجود آورند، حضور برای حل مشکلات نه گفتن و رفتن و عمل نکردن و ناامیدی به وجود آوردن‌.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در