پیشرفت 90 درصدی اقدام‌های سامانه اطلاعات جغرافیایی در شرکت گاز همدان


پیشرفت 90 درصدی اقدام‌های سامانه اطلاعات جغرافیایی در شرکت گاز همدان

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق محبی‌نظر گفت: سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) بستری برای جمع‌آوری اطلاعات جغرافیایی و ذخیره‌سازی در پایگاه آن است که به‌منظور کار همزمان با داده‌های جغرافیایی و توصیفی طراحی شده است. وی...

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق محبی‌نظر گفت: سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) بستری برای جمع‌آوری اطلاعات جغرافیایی و ذخیره‌سازی در پایگاه آن است که به‌منظور کار همزمان با داده‌های جغرافیایی و توصیفی طراحی شده است.

وی افزود: شرکت گاز استان همدان از سال ۱۳۸۲ مقدمات پیاده‌سازی تاسیسات موجود در بستر GIS را آغاز کرده و طی قراردادهای اجرایی تأسیسات گازی خود را به ۹۰ درصد توسعه داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: یکی از افتخارهای این شرکت حرکت به‌سوی بهبود مستمر و جلب رضایت ذینفعان است و سامانه اطلاعات جغرافیایی می‌تواند چهارچوبی برای مدیریت صحیح اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌های شبکه همسو با بهبود کیفیت فرآیندهای مربوط به شبکه‌های گازرسانی باشد.

محبی‌نظر ادامه داد: از دیگر شاخصه‌ها و توانمندی‌های این سامانه مدیریت اطلاعات و نقشه‌ها، تسهیل فرآیند گازرسانی، برآورد هزینه، مدیریت زمانی اجرای پروژه‌ها، نگهداری و تعمیرات همچنین مدیریت حوادث و امداد است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری کارکنان شرکت گاز استان همدان در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و همکاری در حوزه‌های مختلف با واحد سامانه اطلاعات جغرافیایی، یادآور شد: این شرکت گاز با عزمی جدی با پیاده‌سازی سازمان‎‌های نو همسو با منویات رهبری انقلاب و دولت، خدمات گازرسانی مطلوب و پایدارتر را به مشترکان گاز در سطح استان در دستور کار خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان