پژو حامل 303 کیلو مواد مخدر در بم زمین گیر شد


پژو حامل 303 کیلو مواد مخدر در بم زمین گیر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر از حوزه این شهرستان مطلع و طی یک عملیات شبانه در محور...

پژو حامل 303 کیلو مواد مخدر در بم زمین گیر شدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر از حوزه این شهرستان مطلع و طی یک عملیات شبانه در محور «بم-کرمان» مستقر شدند.

وی افزود: ماموران مستقر در این محور خودروی مورد نظر را مشاهده و به آن دستور ایست دادند، اما با تغییر مسیر و فرار این خودرو با سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز مواجه شدند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران نیز بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و مراقبت به منظور جلوگیری از وقوع تصادف برای سایر خودرو‌های این محور با شلیک دقیق به لاستیک‌ها موفق شدند این خودرو را متوقف کنند که در بازرسی از آن ۳۰۳ کیلو موادمخدر شامل ۲۲۹ کیلو تریاک، ۴۶ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۲۸ کیلو شیشه کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: ماموران جان برکف پلیس در زمینه برخورد بی امان با بلای خانمانسوز اعتیاد و قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاشی حتی ایثار جان دریغ نمی‌کنند که در این رابطه ایفای نقش موثر از سوی مردم و مسئولان برای کاهش معضل اعتیاد، یک مشارکت ارزنده و بسیار مورد تاکید است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان