با جذابترین اتوبوس جهان آشنا شوید


با جذابترین اتوبوس جهان آشنا شوید

به جای در پیش گرفتن یک جاده سخت و ناهموار در شروع زندگی، با گرفتن وام‌های سنگین و قرض، تصور کنید که زندگی زناشویی خود را با داشتن یک خانه زیبا و...

به جای در پیش گرفتن یک جاده سخت و ناهموار در شروع زندگی، با گرفتن وام‌های سنگین و قرض، تصور کنید که زندگی زناشویی خود را با داشتن یک خانه زیبا و کوچک که خودتان ساخته‌اید و می‌توانید به هر جایی ببرید، شروع کنید. یک زوج جوان در جنوب کالیفرنیا برای تبدیل یک اتوبوس قدیمی به خانه رویاهای خود وقت تلف نکردند.

تیت و بن یکی از زوج های زیادی هستند که ماجراجویی زندگی خود در یک اتوبوس مدرسه تغییر شکل یافته را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. اما یکی از چیزهایی که آنها را خاص می کند، جوان بودن این زوج است. این دو زوج خوش ذوق فرآیند تبدیل اتوبوس به یک خانه زیبا و البته متحرک را در سال 2020 انجام دادند، زمانی که هر دو هنوز در دبیرستان مشغول درس بودند.

با جذابترین اتوبوس جهان آشنا شویداتوبوس اولا

آنها یک اتوبوس مدرسه توماس 40 فوتی (12 متری) به قیمت 5000 دلار خریداری کردند و بازسازی آن تنها چند ماه طول کشید و چیزی در حدود 15 تا 20000 دلار هزینه باسازی این اتوبوس و تبدیل آن به یک خانه متحرک شد. تیت از "پدر استادکار" خود برای بازسازی عالی کمک گرفته و این موضوع باعث شد این دو یک سال بعد ازدواج کرده و به سرعت به خانه جدید نقل مکان کنند.

با جذابترین اتوبوس جهان آشنا شویداتاق نشمین

یکی دیگر از مواردی که «Ola the bus» را در بین دیگر کمپر ها متمایز می کند این است که طراحی و دیزاین آن بسیار شیک و با حال و هوای جوان پسندانه است و بلافاصله به دلیل نمای بیرونی سفید و روشن جلب توجه می کند. فضای داخلی گرم با رنگ های خنثی زبان طراحی خارج اتوبوس را حفظ کرده است و از تقریباً 320 فوت مربع (29.7 متر مربع) داخلی اتوبوس حداکثر استفاده را می کند. پرده های سفید به زیبایی مکمل پنجره های این اتوبوس ساده است و نور طبیعی زیادی را به داخل آن انتقال می دهد.

با جذابترین اتوبوس جهان آشنا شویداتاق خواب اتوبوس

به محض اینکه وارد اتوبوس Ola می شوید، توسط آشپزخانه/فضای نشیمن دنج، جایی که یک مبل زیبا در مرکز قرار دارد از شما استقبال می شود. با وجود اندازه کوچک، آشپزخانه به خوبی مجهز است و حتی یک «بار صبحانه» مد روز در آن قرار دارد که مناسب برای قهوه صبح است. اتاق خواب در پشت اتوبوس قرار داشته و در حالی که بزرگ نیست اما راحت و شیک به نظر می رسد. چندین راه حل برای فضای ذخیره سازی وجود دارد، از جمله یک کابینت کشوی کوچک در ورودی.

پایگاه خانه اولا یک مزرعه در کالیفرنیای جنوبی است که به بن و تیت اجازه می دهد تا نزدیک خانواده خود و ساحل باشند، البته این زوج جوان قصد دارند سفرهای زیادی با اتوبوس Ola داشته باشند. مهم نیست که آینده چه خواهد شد، اولا همیشه برای آنها خاص خواهد بود، نه تنها خانه اول آنها، بلکه خانه آینده اولین فرزندشان نیز یک محل خاص است. این یک زندگی جدید عالی برای یک اتوبوس قدیمی از سال 1992 است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر