بازگشت رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی خواهران به مسابقات قرآنی


بازگشت رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی خواهران به مسابقات قرآنی

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از بازگشت رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی خواهران به مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: مرکز امور قرآنی ۹۲ مأموریت مهم ملی را راهبری می‌کند که تنها یکی از این مأموریت‌ها برگزاری مسابقات قرآن است.

بازگشت رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی خواهران به مسابقات قرآنی

به گزارش ایران اکونومیست، نشست اساتید و داوران قرآن کریم بانوان به‌منظور هم‌اندیشی پیرامون مسائل مختلف قرآنی حوزه بانوان توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران برگزار صبح امروز در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنانی ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت انتقاد از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز گفت: ما نقش تسهیل‌کننده داریم و سعی داریم با توجه به اسناد بالادستی باکیفیت‌ترین فعالیت‌های قرآنی را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: مرکز امور قرآنی ۹۲ مأموریت مهم ملی را راهبری می‌کند که تنها یکی از این مأموریت‌ها برگزاری مسابقات قرآن است.

مجیدی مهر در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد:تصمیمات ما در مرکز امور قرآنی فقط مربوط به آقایان نیست. بحث اضافه شدن رشته ترتیل خواهران به مسابقات بین‌المللی قرآن و بازگشت رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی خواهران به مسابقات قرآنی نشان می‌دهد که در حوزه بانوان اتفاقات مهمی در مدار فعالیت مرکز امور قرآنی قرار گرفته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اشاره کرد و افزود: این طرح در دو دوره برگزار شده است و کسی هم معتقد نیست که نقصی در آن وجود ندارد. کمیته‌ای در حال بررسی ابعاد مختلف این طرح است و به اعتقاد من طرح سوم ساماندهی داوران نظر خیلی از منتقدین را جلب خواهد کرد که هم کرامت داوران در آن حفظ شده و هم به مأموریت‌های سازمان توجه شده است.

گفتنی است، در این نشست که توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ۴۰ نفر از اساتید و داوران قرآن کریم بانوان به‌منظور هم‌اندیشی پیرامون مسائل مختلف قرآنی حوزه بانوان به‌ویژه ایجاد هماهنگی، انسجام و ساماندهی در امور داوری قرآن کریم در بخش بانوان حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی