ادعای دیاریو اسپورت؛/ بارسلونا روی ممفیس دیپای قیمت گذاشت


ادعای دیاریو اسپورت؛/ بارسلونا روی ممفیس دیپای قیمت گذاشت

در صورت رسیدن پیشنهاد 20 میلیون یورویی، بارسلونا با فروش ممفیس دیپای موافقت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای ممکن است همین تابستان از بارسلونا جدا شود. این ادعایی است که امروز دیاریو اسپورت مطرح کرد. بر این اساس باشگاه بارسلونا اگر پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای ستاره هلندی دریافت کند، با آن موافقت خواهد کرد.

ادعای دیاریو اسپورت؛/ بارسلونا روی ممفیس دیپای قیمت گذاشت

‌دیپای سال قبل به‌عنوان بازیکن آزاد از لیون به بارسلونا پیوست. او در خواست مستقیم رونالد کومان بود و با وجود داشتن پیشنهاداتی بهتر، قبول کرد که با دستمزدی پایین به بارسا ملحق شود. او همراه با امریک اوبامیانگ، بهترین گلزن فصل بارسلونا بود اما تنها یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و باشگاه بی میل نیست که در شرایط بد اقتصادی فعلی، او را به فروش برساند. بارسلونا تنها در صورتی برای تمدید با دیپای تلاش خواهد کرد که انتقال او در تابستان نهایی نشود.

ادعای دیاریو اسپورت؛/ بارسلونا روی ممفیس دیپای قیمت گذاشت

دیپای مورد اعتماد ژاوی قرار دارد ولی به‌خوبی می‌داند که اگر تمام اهداف بارسا در نقل و انتقالات محقق شود، او جایگاهش در ترکیب را از دست خواهد داد و این در آستانه جام جهانی خبر خوبی برای دیپای نخواهد بود. بازیکنی که در ترکیب ثابت تیم ملی هلند قرار دارد و نیمکت نشینی در بارسا برای او بدترین اتفاق ممکن خواهد بود. دیپای تا دو هفته دیگر در تعطیلات تابستانی است و هنوز برای تصمیم گیری در مورد او زمان کافی وجود دارد. در حال حاضر فروش دیپای با قیمت 20 میلیون یورو مطلوب نظر مدیران بارسلوناست و در غیر این‌صورت به وی پیشنهاد تمدید ارائه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید