بازار داغ کلاهبرداران در ایام برگزاری کنکور


بازار داغ کلاهبرداران در ایام برگزاری کنکور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات کنکور همراه با جواب می‌کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌های سال‌های گذشته...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات کنکور همراه با جواب می‌کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌های سال‌های گذشته است.

برخی از این کلاهبرداران با ادعا‌هایی نظیر تضمین قبولی و کسب رتبه برتر در کنکور، داوطلبان و خانواده‌های آنان را اغفال می‌کنند و پس از دریافت وجوه میلیونی و کلاهبرداری نه تنها هیچ سوالی را ارسال نمی‌کنند بلکه پاسخگوی تماس‌های آنان هم نیستند.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا گفت: دو نفر از گردانندگان کانال‌های فعال در حوزه فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی در دو استان مختلف دستگیر شده اند.

سرهنگ نوروزی گفت: در بازجویی‌های انجام شده، متهمان به کلاهبرداری از حدود ۲۰۰ نفر از داوطلبان و خانواده‌های آنان در قالب فروش سوالات امتحان نهایی و کنکور اعتراف نموده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید