سوپراستار والیبال آرژانتین به ژاپن رسید (عکس)


لوسیانو دچکو، یکی از بهترین پاسورهای دنیا به اردوی تیم‌ملی آرژانتین ملحق شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سوم المپیک توکیو در رقابت‌های لیگ ملت‌ها عملکرد دور از انتظاری داشته است. آرژانتین هفته اول لیگ ملت‌ها را با سه شکست و تنها یک پیروزی مقابل آلمان به پایان رساند تا مشخص شود که آن ها بر خلاف المپیک در فرم خوبی به سر نمی برند.

در هفته دوم نیز اوضاع برای آرژانتین تغییری نکرد و آن ها سه شکست را برابر ژاپن، اسلوونی و هلند تجربه کردند و تنها در برابر چین نه چندان قدرتمند پیروز از زمین مسابقه خارج شدند؛ موضوعی که باعث شده آرژانتین در جدول مسابقات اصلا شرایط خوبی را تجربه نکند.

البته آرژانتین تا حدودی دست به جوان‌گرایی زده و در دو هفته اول لیگ ملت‌ها چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت؛ مسئله ای که در رقم خوردن نتایج بد این تیم تاثیر گذار بوده است.

با این حال نتایج دور از انتظار آرژانتین باعث شده آن ها احساس خطر کنند و به همین خاطر برای هفته سوم رقابت‌ها از یکی از بهترین پاسورهای دنیا دعوت شده است. لوسیانو دچکو، پاسور نابغه آرژانتینی ها بازیکنی است که در هفته سوم VNL آرژانتین را همراهی خواهد کرد. در همین راستا دچکو در یک استوری اینستاگرامی تایید کرد که به ژاپن رسیده تا در هفته سوم تیم ملی کشورش را همراهی کند.

سوپراستار والیبال آرژانتین به ژاپن رسید (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا