پیام ممفیس دیپای به بارسا: من را نفروشید


پیام ممفیس دیپای به بارسا: من را نفروشید

ممفیس دیپای با انتشار پیامهای در شبکه‌های اجتماعی خبر از ماندگار شدن خود در بارسا داد. این برخلاف شایعات روزهای اخیر درباره جدایی ستاره هلندی است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره تصمیم بارسلونا برای فروش ستاره هلندی این تیم، ممفیس دیپای، منتشر شده بود، دیپای امروز با انتشار دو پیام در شبکه‌های اجتماعی این پیام را مخابره کرد که در بارسا ماندگار خواهد بود.

ممفیس دیپای که از لیون به بارسلونا منتقل شده بود و فصل گذشته در کنار اوبامیانگ، بهترین بازیکن فصل بارسا شد در روزهای اخیر با شایعات متعدد درباره جدایی‌اش از باشگاه کاتالان مواجه بود. او احتمالا برای رد کردن این شایعات امروز دو پیام بامعنا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

پیام ممفیس دیپای به بارسا: من را نفروشید

دیپای در اولین پیام خود نوشت:" فصل ترسناکی در پیش است". ستاره هلندی با این پیام نشان داد آماده شروع فصل بعدی با پیراهن بارسا است. پیام دوم دیپای این بود:" برای فصل جدید گرم می‌کنیم".

دیروز رسانه‌ها گزارش داده بودند بارسلونا حاضر است پیشنهادی که با مبلغ نزدیک به 20 میلیون یورو برای دیپای دریافت کند را مورد بررسی قرار دهد. با توجه به اینکه دیپای چندین بار اعلام کرده از شرایط خود در بارسا راضی است و همچنین پیامهای امروز او، احتمال تمدید قرارداد ستاره هلندی و ماندگار شدن او بیشتر از قبل است.

باشگاه بارسلونا که این روزها از نظر اقتصادی شرایط بغرنجی دارد قصد دارد با فروش چند بازیکن بودجه خود را متعادل کند. گفته می‌شود ممفیس دیپای از جمله بازیکنانی است که بارسا اگر پیشنهاد مناسبی برای آنها دریافت شود به فروش‌شان نه نخواهد گفت. در هفته‌های آتی مشخص خواهد شد که ممفیس سال آینده در بارسا خواهد ماند یا او را در باشگاهی دیگر خواهیم دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید