گریلیش در تلاش برای بدست آوردن دل هواداران سیتی


 گریلیش در تلاش برای بدست آوردن دل هواداران سیتی

مدل موی جدید جک گریلیش، ستاره انگلیسی ملی‌پوش، در بازگشت او به اردوی منچسترسیتی، بین هواداران این تیم خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، در بازگشت به اردوی این تیم با مدل مویی جدید در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت. گریلیش که همیشه با مدل موی خاص خود شناخته می‌شد با این موی جدید خبرساز شده و مورد توجه هواداران سیتی قرار گرفت.

جک گریلیش در مدت کوتاهی که از پیوستنش به سیتی می‌گذرد موفق شده بسیاری از هواداران سیتیزن را شیفته خود کند. گریلیش علاوه بر تکنیک و مهارت بالایش در مستطیل سبز، به خاطر مدل موی خاصی که به آن معروف بود هم شهرت زیادی داشت.

 گریلیش در تلاش برای بدست آوردن دل هواداران سیتی

اما او امروز در آستانه پیوستن به اردوی آماده‌سازی منچسترسیتی، در اینستاگرام خود از چهره جدیدش پرده‌برداری کرد. مدل مویی جدید که مشخص بود بین هواداران سیتی خبرساز خواهد شد. گریلیش برای تغییر مدل موهایش به یکی از مشهور و گران‌قیمت‌ترین آرایشگاه‌های انگلیس مراجعه کرده بود که در بین فوتبالیست‌های لیگ برتری مشتریان پر و پا قرص دیگری مثل دکلن رایس و ریس جیمز دارد.

با اینکه گریلیش در فصلی که گذشت اولین فصل حضورش در سیتی را با یک مدال قهرمانی لیگ برتر به پایان رساند ولی او شخصا نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند. تعدادی از هواداران سیتی بعد از انتشار تصاویر جدید گریلیش با سیمای جدید، در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند امیدوارند این تغییر ظاهر باعث شود گریلیش در میدان هم برای سیتیزن‌ها بیشتر مثمر ثمر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج