احتمال تغییر در کدام بانک ها بیشتر است؟


 احتمال تغییر در کدام بانک ها بیشتر است؟

سونامی تغییر مدیران بانکی نفس های بریده بریده اقتصاد را به شماره انداخته و هیچ یک از مدیران بانکی از این فضا در امان نیستند و تغییرات همیشگی در بزرگترین شبکه پولی کشور بلاتکلیفی خاصی را ایجاد کرده است.

به گزارش بنکر (Banker شرایط مدیریتی حاکم بر شبکه بانکی کشور اصلاً مساعد نیست. تعدادی از بانک های خصوصی با سرپرست اداره می شوند و برخی از بانک ها که هنوز حکم تأئید مدیریت آنان خشک نشده با موضوع تغییر زودهنگام مدیران عامل خود روبرو هستند.

 احتمال تغییر در کدام بانک ها بیشتر است؟


تغییر مدیران بانکی در حدود ۵۰ درصد از بانک های کشور بر اساس شنیده ها

بانک کشاورزی هنوز مدیرعامل ندارد و از بانک سینا و بانک دی خبر می رسد که به زودی شاهد تغییر مدیران عامل آنان هستیم.

برخی دیگر از بانک ها نیز با شرایط مشابهی اداره می شوند و بدون مدیرعامل کار سختی را پیش رو دارند آن هم در فصلی که به واسطه شرایط حاکم بر اقتصاد کشور حضور بانک ها بیش از گذشته مهم جلوه می کند.

از بانک پارسیان نیز خبرهای مشابهی به گوش می رسد و گویا فصل رفتن کوروش پرویزیان فرا رسیده هرچند که ارتباط خوب او با مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی مقاصد متنوعی را برای او طرح می کند.

اسماعیل لله گانی نیز گزینه مدیریت در یکی از بانک های خصوصی کشور است البته این مسئله بسته به وضعیت وزارت کار در روزهای پیش روست و اینکه وزیر جدید قصد انجام چه تغییراتی را در این وزارتخانه و سازمانهای متبوع آن دارد.

بانک مسکن نیز که مدیرعامل آن بازنشسته است و مورد غضب برخی از نمایندگان قرار گرفته آن طور که شنیده می شود تحولات مدیریتی را تجربه خواهد کرد.

بانک ملی که سکان آن در اختیار محمدرضا فرزین قرار دارد با تغییرات احتمالی در وزارت اقتصاد مدیر فعلی خود را احتمالا در قلب این وزارتخانه خواهد دید.

شنیده ها حکایت از خداحافظی فطانت فرد در آینده ای نزدیک با بانک آینده دارد.

بانک گردشگری و ایران ونزوئلا نیز با سرپرست اداره می شوند و با این وضعیت بسیاری از تصمیمات به حالت تعلیق در می آید و مشخص نیست این بلاتکلیفی تا کی ادامه پیدا کند./رصد روز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد