ردپای جاسوسان داخلی دشمن در ترورهای کشور مشهود است


ردپای جاسوسان داخلی دشمن در ترورهای کشور مشهود است

نماینده رشت در مجلس گفت: باید ارگان‌های مربوطه مراقب عملکرد افراد خودفروخته باشند چرا که ردپای آنها در ترورهایی که در کشور انجام می‌شود، مشهود است.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در این مراسم عنوان کردند افرادی که برای دشمن جاسوسی می‌کنند هم به کشور خیانت می‌کنند هم اطلاعات دروغ به دشمن می‌دهند.

وی افزود: هدف این افراد از نفوذ و جاسوسی برهم زدن آرامش جامعه است و درصدد هستند تا به هر طریق ممکن بین مردم و نظام فاصله بیندازند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ترورهایی که اتفاق افتاده رد پای افراد جاسوس و نفوذی دشمن در کشور مشاهده می شود چرا که این افراد برنامه‌هایشان برای ایجاد ناآرامی و ناامنی همین ترورهای کور است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: واقعا جای تأسف دارد که عده‌ای برای کسب منافع شخصی خود اقدام به وطن فروشی می‌کنند.

ردپای جاسوسان داخلی دشمن در ترورهای کشور مشهود است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این قبیل افراد برای تامین منافع شخصی خود حاضر هستند دست به هر کاری بزنند و اطلاعاتی هم که از کشور را به دشمن می دهند اطلاعات دقیقی نیست چرا که اولاً ملت ما را به‌ خوبی نشناختند و دوم اینکه سعی دارند فقط با یک سری اطلاعات منافع خودشان را دنبال و تامین کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج