آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان در انتظار مصوبه هیات دولت


آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان در انتظار مصوبه هیات دولت

آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش، با مشورت نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه تدوین شده، ولی در هیات دولت به تصویب نرسیده است.

آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان در انتظار مصوبه هیات دولت

به گزارش راهبرد معاصر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این مطلب در جلسه شورای در انتظار مصوبه هیات دولت اداری آموزش و پرورش شهرستان بردسکن، افزود: قرار بود در اول تیرماه رتبه بندی معلمان اجرا شود؛ ولی با این وضعیت معلوم نیست که رتبه بندی فرهنگیان چه زمانی اجرایی می‌شود.
سیدامیر شوشتری به کمبود ۱۷ هزار و ۵۰۰ معلم و ۴ هزار نیروی خدمات در استان اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که حداقل کمبود بیش از ۵ هزار معلم را مرتفع کنیم.
وی ادامه داد: با اعلام نتایج آزمون دانشگاه فرهنگیان، حداقل ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش می‌شوند و ما برنامه ریزی کرده ایم در سال تحصیلی جدید هیچ کلاس بدون معلمی در استان نداشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلام اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل آموزشی در هنرستان‌های استان اختصاص داده شده است، گفت: مرحله اول آن در حال خرید است و مابقی آن تا اول سال تحصیلی جدید به تمامی هنرستان‌های استان تزریق می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش بردسکن هم در این جلسه گفت: اکثر فضا‌های آموزشی و هنرستان‌های بردسکن به لحاظ تجهیزات و وسایل کمک آموزشی ضعیف هستند و یا تجهیزات آن به ۳۵ سال قبل برمی گردد که نیازمند به روزرسانی است.
علی اکبر چراغیان با اشاره به کمبود فضای آموزشی، افزود: ما برای سال تحصیلی جدید دست کم با کمبود ۱۳۵ معلم در مقاطع مختلف مواجه هستیم./صدا و سیما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج