تاتنهام در آستانه خرید 2 بازیکن مطرح


تاتنهام در آستانه خرید 2 بازیکن مطرح

رکناورزشی: آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام خواستار به خدمت گرفتن 2 بازیکن مطرح شد.

به گزارش رکنا، شرط آنتونیو کونته برای ماندن در تاتنهام تقویت ترکیب این تیم در پنجره تابستانی بود و حالا این ماموریت در حال انجام شدن است. تاتنهام در آستانه توافق برای خرید ریچارلیسون از اورتون و کلمنت لنگله از بارسلونا قرار گرفته است. مهاجم بلندقامت و گلزن اورتون، هدف اصلی آنتونیو کونته در بازار تابستانی برای تقویت خط حمله بود و حالا نشریه گاردین مدعی شد مذاکرات بر سر انتقال ریچارلیسون به لندن در آستانه نهایی شدن است.

اورتون خواهان حدود 50 میلیون پوند برای فروش این مهاجم برزیلی شده و تمایلی به معاوضه ریچارلیسون با بازیکنانی استیون برخواین نیز نشان نداده است. ریچارلیسون که نقش مهمی در ماندن اورتون در لیگ برتر داشت، مشتاق بازی در لیگ قهرمانان بوده و خودش تمایل زیادی به انتقال به تاتنهام دارد. چلسی نیز خواهان توافق با این ستاره برزیلی بود، اما در نهایت اسپرز موفق به جذب این بازیکن شد.

تاتنهام همچنین در آستانه توافق با بارسلونا برای جذب کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی و میانی این تیم با قرارداد قرضی و بند خرید قرار گرفته است. این مدافع 27 ساله که سابقه 15 بازی ملی نیز در کارنامه دارد، در فصل گذشته جایی در ترکیب ثابت بارسلونا نداشته و تنها هفت بازی را در لالیگا در ترکیب ثابت آغاز کرد. لنگله تا تابستان سال 2026 قرارداد دارد، اما ژاوی تمایلی به حفظ او نداشته و اول این مدافع باتجربه و انتقال او به تاتنهام قطعی شده است. او گزینه ای برای ژوزه مورینیو برای تقویت خط دفاعی جالوروسی بود، اما دیروز توافقات کامل برای پیوستن لنگلت به تاتنهام انجام شده و او فصل بعد در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت