با وجود بازگشت دو فوق ستاره؛/ جمع نوابغ جمع شد؛ جای این ایرانی بدجور خالی است!


با وجود بازگشت دو فوق ستاره؛/ جمع نوابغ جمع شد؛ جای این ایرانی بدجور خالی است!

با وجود حضور چند فوق ستاره در هفته آخر لیگ ملت ها، نبود نابغه ایرانی کاملا به چشم می‌آید.

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده سومین و آخرین هفته از دور مقدماتی رقابت های لیگ ملت‌ها برگزار خواهد شد ‌و تیم ملی والیبال ایران در چهار دیدار سخت به مصاف تیم های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان خواهد رفت؛ چهار قدرت والیبال اروپا و دنیا که قطعا رقم زننده یک چالش بزرگ برای بهروز عطایی و تیمش خواهد بود.

ایران در حال حاضر با ۴ برد و ۴ باخت در رده هشتم جدول مسابقات قرار دارد. در حقیقت وضعیت جدول به گونه ای است که سروقامتان هنوز برای صعود به فینال لیگ ملت‌ها شانس دارند. با این وجود چهار جدال سرنوشت ساز مقابل قدرت های دنیا در هفته آخر تعیین کننده خواهد بود.

تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از نتایج بد و دور از انتظاری که در دو هفته ابتدایی اول مسابقات کسب کرد، دست به دامن پاسور نابغه خود یعنی لوسیانو دچکو شد. در همین راستا دچکو برای هفته سوم VNL به اردوی آرژانتین فرا خوانده شده و تیم ملی کشورش را در ژاپن همراهی خواهد کرد.

با وجود بازگشت دو فوق ستاره؛/ جمع نوابغ جمع شد؛ جای این ایرانی بدجور خالی است!

از طرف دگیر آمریکا نیز با وجود کسب نتایج خوب در دو هفته ابتدایی تصمیم گرفت پاسور فوق العاده خود یعنی میکا کریستنسون را به لیست برگرداند و جان اسپرا در هفته پایانی مسابقات این بازیکن نابغه دنیای توپ و تور را با خود به همراه خواهد داشت.

این دو نفر تنها پاسورهای چیره دست و به نام حاضر در هفته پایانی لیگ ملت‌ها نیستند چرا که ژاپن و لهستان میزبان فوق ستاره های دیگری نظیر برونو رزنده، سیمونه جیانلی و بنجامین تونیوتی نیز در پست پاسوری خواهند بود.

اما با وجود همه این نام های بزرگ، غیبت یک فوق ستاره توی ذوق می زند. نابغه والیبال ایران که چندی پیش از بازی های ملی خداحافظی کرد و دیگر او را با پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی نخواهیم دید. قطعا حضور معروف در کنار این نام ها می‌توانست جذابیت هفته آخر VNL را دو چندان کند اما باید با این حقیقت که دیگر او را در سطح ملی نخواهیم دید، کنار آمد.

نکته جالب توجه در رابطه با سعید معروف به واکنش ها به غیبت او در ترکیب ایران برمی‌گردد. جایی که بعد از اعلام خبر بازگشت دچکو و کریستنسون، برخی کاربران(چه خارجی و چه ایرانی) در صفحات مختلف دلتنگی خود برای اسطوره والیبال ایران را بروز دادند که در نوع خود اتفاق جالبی است.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که تیم ملی ایران محمدطاهر وادی را در اختیار دارد که رفته رفته و با گذشت زمان توانسته عملکرد به مراتب بهتری را از خود ارائه دهد و قطعا بهروز عطایی برای موفقیت در هفته آخر نگاه ویژه‌ای به پنجه های او دارد.

با وجود بازگشت دو فوق ستاره؛/ جمع نوابغ جمع شد؛ جای این ایرانی بدجور خالی است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی