قابلیت‌های جدید به گروه‌ها و کانال‌های فیسبوک اضافه شد


قابلیت‌های جدید به گروه‌ها و کانال‌های فیسبوک اضافه شد

شرکت متا برای جلب رضایت کاربران جوان خود از برنامه Discord الهام گرفته و قابلیت‌هایی به گروه‌ها و کانال‌های فیسبوک اضافه کرده است.

به گفته شرکت متا، مهندسان به گروه‌های فیسبوک قابلیت‌هایی را برای جلب رضایت کاربران جوان اضافه کرده‌اند.

به گزارش سایت digitaltrends، روز سه‌شنبه، شرکت متا اعلام کرد:"در حال آزمایش و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به گروه‌های فیسبوک هستیم که بسیاری از قابلیت‌های فعلی آن را افزایش می‌دهد. " در میان این تغییرات‌، توسعه دهندگان به گرو‌‌ه‌های این شبکه اجتماعی یک نوار کناری و منوی جدید درون گروهی اضافه کردند.

نوار کناری دسترسی به گروه‌های مورد علاقه شما را ارائه می‌دهد و به‌روزرسانی‌های کوچکی را در مورد فعالیت اخیر آن‌ها درج می‌کند. این نوار همچنین دارای گزینه‌هایی برای ایجاد، یافتن و پین کردن گروه‌ها است.

قابلیت‌های جدید به گروه‌ها و کانال‌های فیسبوک اضافه شد

تغییر رابط کاربری دیگر وجود یک منوی جدید درون گروهی است. به گفته متا، این منو دارای رویدادها، فروشگاه‌ها و کانال‌های متنوعی است تا ارتباط با دیگران در مورد موضوعات مورد علاقه‌تان را آسان‌تر کند. متا یک ویژگی جدید دیگر نیز به گروه‌های فیسبوک معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد فضا‌های کوچک‌تری (کانال‌ها) را برای ارتباط افراد با گروه‌هایشان فراهم کنند.

کانال‌های چت برای بحث‌های چت متنی هستند. کانال‌های صوتی برای مکالمات صوتی هستند (اما یکی از اسکرین شات‌ها نشان می‌دهد که دوربین‌ها می‌توانند در طول این مکالمات روشن باشند) و کانال‌های فید به نظر می‌رسد فید‌های کوچک‌تری را در یک گروه ایجاد می‌کنند، که در آن هر فید حول یک موضوع خاص متمرکز است.

بیشتر بخوانید

کمیسر آمریکایی از گوگل و اپل خواست تیک تاک را محدود کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق