راه اندازی سامانه سلام حاجی


راه اندازی سامانه سلام حاجی

رکنا: مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه اندازی سامانه "سلام حاجی" به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، وحید اسکندری گفت: یکی از دغدغه‌های سازمان حج و زیارت دریافت پیام ها، پیشنهادات و دغدغه‌های زائران در سفر‌های زیارتی بود که این امکان در بستر‌های مختلف فراهم شد.
وی افزود: در حج امسال با راه اندازی سامانه "سلام حاجی" درسامانه اینترنتی سازمان حج و زیارت بستری برای ارتباط بیشتر زائران حج با روابط عمومی ستاد عملیات حج ۱۴۰۱ فراهم شده است.
مدیرکل روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ تصریح کرد: ارائه خدمات رضایت بخش به زائران از همه نقاط کشور با ذائقه ها، خواسته‌ها و نیاز‌های متفاوت در صورتی تحقق خواهد یافت که بستر ارتباط با آنان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درد دل‌های آنان وجود داشته باشد و تصمیم گیری‌های سازمان بر مبنای نظرات آن‌ها که صاحبان اصلی این خدمات هستند، شکل بگیرد.
اسکندری بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره پذیرای پیام‌ها و نقطه نظرات حجاج است، اظهار داشت: حجاج با مراجعه به سامانه https://haj.ir/salamhaji نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با خادمان در واحد روابط عمومی ستاد عملیات حج در میان گذاشته تا مسئولان اجرایی حج در ارائه خدمات مناسب به حجاج ایرانی کمک کنند.
امسال قرار است ۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی بعد از دو سال وقفه در پی همه گیری کرونا به حج مشرف می‌شوند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !