یادمانی شهید مداحی پور در نظر گرفته شود


یادمانی شهید مداحی پور در نظر گرفته شود

محمدرضا سوقندی گفت: جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور از کارهای ماندگاری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید است که باید با همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه یابد و یادمانی برای شهید مداحی پور نیز در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محمدرضا سوقندی» در نشست با خانواده های ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شهدا به ویژه شهید مداحی پور، گفت: مداحی پور از شهدای همکار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور از کارهای ماندگاری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید است که باید با همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه یابد و یادمانی برای شهید مداحی پور نیز در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: علی رغم این که سفر امروز با محوریت بررسی مشکلات حوزه سینمایی جنوب کرمان انجام شد اما از فرصت پیش آمده برای دیدار با ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در این اداره کل استفاده کردم.

سوقندی خاطرنشان کرد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار دارد و ان شالله از این گردنه عبور می کند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در گذشته صدام جنگ را به ما تحمیل کرد و امروز نیز دشمنان با تحریم جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کرده اند.

وی ابزار دشمن در جنگ اقتصادی را تحریم برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم با مدد الهی و تاثیر پذیری از فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت برگرفته از مکتب شهدا مخصوصا شهید سلیمانی، در این جنگ نیز پیروز شویم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی