تاریخ رسمی شدن دو خرید جدید بارسا مشخص شد


تاریخ رسمی شدن دو خرید جدید بارسا مشخص شد

با اینکه مشکلات اداری باعث شده رسمی شدن قرارداد دو خرید بارسلونا، کسیه و کریستنسن، به تعویق بیفتد ولی بارسا هفته آینده آنها را طی برنامه‌ای رسمی معرفی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مشکلات اداری باشگاه بارسلونا باعث شده تا این لحظه دو خرید باشگاه، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن، رسمی نشود اما حالا از کاتالونیا خبر می‌رسد که بارسا هفته آینده در برنامه‌ای رسمی این دو را به هواداران معرفی خواهد کرد و آنها از روز دوشنبه دو هفته بعد به تمرینات اضافه خواهند شد.

همه توافق‌ها و مدارک لازم این دو بازیکن تا کنون امضا شده و باشگاه تنها منتظر رفع موانع اداری بوده تا پیوستن آنها را رسمی کند.

تاریخ رسمی شدن دو خرید جدید بارسا مشخص شدفرانک کسیه

روزنامه اسپورت می‌گوید برنامه معرفی رسمی این دو بازیکن مشخص شده است. فرانک کسیه قطعا پنج‌شنبه هفته آینده، 7 جولای، به‌عنوان بازیکن جدید بارسا معرفی خواهد شد. مدیر برنامه‌های این بازیکن ساحل عاجی امروز صبح در مقر باشگاه حاضر بود تا آخرین امضاها برای مدارک او انجام شود. کسیه در روزهای آینده تست‌های پزشکی را از سر خواهد گذراند و از روز دوشنبه 11 جولای در تمرینات بارسا شرکت خواهد کرد.

تاریخ رسمی شدن دو خرید جدید بارسا مشخص شد

برنامه باشگاه برای معرفی آندریاس کریستنسن هم مشابه کسیه است. البته تاریخ قطعی معرفی او هنوز مشخص نیست. اسپورت می‌گوید باشگاه بارسلونا او را یا در روز 5 جولای یا 9 جولای معرفی خواهد کرد. کریستنسن هم مثل کسیه از دوشنبه 11 جولای در تمرینات شرکت خواهد کرد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، برنامه دوران آماده‌سازی پیش‌فصل را به باشگاه ارائه داده و بر این اساس، دوران آماده‌سازی از دوشنبه این هفته، 4 جولای، آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط