برگزاری همایش متمرکز زائران کاروان های اهل سنت در مدینه


برگزاری همایش متمرکز زائران کاروان های اهل سنت در مدینه

همایش متمرکز زائران کاروان های اهل سنت مدینه قبل با عنوان " وظایف ما در قبال پیامبر گرامی اسلام " با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درشهر پیامبر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در این همایش که با حضور بیش از 300 زائر کاروان های اهل سنت مدینه قبل روز دوشنبه(6 تیرماه) در هتل قصرالاندلس این شهر برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سخنانی به بیان برخی از وظایف مسلمانان در قبال پیامبر اسلام (ص) پرداخت و با تاکید برلزوم شناخت پیامبر از زائران خواست که از فرصت حضور در مدینه النبی حداکثر بهره را ببرند.

درادامه این همایش، مولوی خیرالله یعقوبی از روحانیون اهل سنت شهرستان خواف استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حج نماد وحدت مسلمانان جهان است بر وحدت شیعه و سنی تاکید کرد.


عشق و محبت به پیامبراکرم، تسلیم واطاعت از نبی مکرم اسلام و انجام دستورات وآنچه پیامبر به عنوان شریعت به مسلمانان ابلاغ فرموده اند، حفظ وتقویت ارتباط با رسول اکرم و پیشی نگرفتن بر پیامبر از دیگر محورهایی بود که سخنرانان این همایش به آن پرداختند.


همچنین در این همایش گروه تواشیح مصباح الهدی قطعه ترکیبی عربی و فارسی را در مدح پیامبر رحمت اجرا کردند.


این گزارش حاکیست، در پایان این همایش حجت الاسلام والمسلمین هادی اکبری مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، گزارشی از اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان های زائران اهل سنت کشورمان ارائه داد و نکاتی را در خصوص عنوان همایش متذکر شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 11 فروردین 1403