توزیع 6000 پرس غذا در روز عید غدیر به همت کانون ‌«امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد»


توزیع 6000  پرس غذا در روز عید غدیر به همت کانون ‌«امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد»

رضایی از توزیع ۶ هزار پرس غذای نذری در روز عید غدیر به همت کانون ‌«امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد» خبر داد.

«سعید رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله شعائر با اهمیت مسلمانان، عید سعید غدیر خم است که با اعمال خاص و ویژه ای آن را گرامی می دارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین افزود: از جمله این اعمال، اطعام مردم به ویژه محرومان و افراد کم بضاعت است.

وی بیان کرد: این اقدام زیبا و خداپسندانه که از دیرباز توسط مسلمانان در روز عید سعید غدیر خم مرسوم بوده از ثواب ویژه ای نیز برخوردار است.

رضایی عنوان کرد: در همین زمینه روایت های متعددی از سوی بزرگان دین نقل شده که از جمله آن می توان به روایتی از امام رضا (ع) اشاره کرد که می فرمایند «کسی که مومنی را در روز غدیر غذا دهد مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است».

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری «صاحب الزمان (عج)» کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد» به همت خیران و نیکوکاران قصد دارد در این عید سعید غدیر خم اقدام به توزیع غذای نذری میان شهروندان به ویژه محرومان و خانواده های کم بضاعت کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد» گفت: در این برنامه قرار است تعداد 6 هزار پرس غذای نذری تهیه و میان شهروندان توزیع شود.

وی اظهار کرد: از شهروندان، اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران می خواهیم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950104829 مرکز نیکوکاری «صاحب الزمان (عج)» واریز و در ثواب آن سهیم شوند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)