عکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا


عکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا

دوربین گلکسی اس 22 اولترا ، جدیدترین پرچمدار سامسونگ، از مجموعه‌ی کاملی از فناوری‌های پیشرفته بهره می‌برد تا بتوانید در شب نیز عکس‌های زیبایی را ثبت کنید.فناوری‌های جدید در سال‌های اخیر باعث شده‌اند عکاسی با گوشی های هوشمند بسیار پیشرفته‌تر و بهتر...

دوربین گلکسی اس 22 اولترا ، جدیدترین پرچمدار سامسونگ، از مجموعه‌ی کاملی از فناوری‌های پیشرفته بهره می‌برد تا بتوانید در شب نیز عکس‌های زیبایی را ثبت کنید.

فناوری‌های جدید در سال‌های اخیر باعث شده‌اند عکاسی با گوشی های هوشمند بسیار پیشرفته‌تر و بهتر از همیشه شوند؛ تا جایی که حتی خیلی‌ها دوربین گوشی های هوشمند را با دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای مقایسه می‌کنند. اکنون شما با گوشی موبایل چند اینچی خود می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی با وضوح و کیفیت بسیار بالا ثبت کنید.

امروزه دوربین تمام گوشی‌ها پیشرفت زیادی داشته و عکس‌هایی که با بیشتر گوشی‌ها ثبت می‌کنید، پر از جزئیات ریز و درشت، رنگ‌های زنده و واقعی و نور مناسب هستند. با وجود این معمولا شما در محیط باز و زیر نور مناسب خورشید می‌توانید چنین عکس‌های جذابی را بگیرید و وقتی شب فرا می‌رسد، اوضاع تا حدود زیادی تغییر می‌کند.

دوربین اغلب گوشی‌ها در شب و محیط‌های تاریک و کم‌نور نمی‌توانند عکس‌هایی را ثبت کنند که از همان وضوح و کیفیت عکس‌های ثبت شده در روز با نور مناسب برخوردار باشند و تفاوت چشمگیری بین این عکس‌ها و ویدیوها مشاهده می‌شود.

عکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولتراعکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا

اما در سال‌های اخیر حالت عکاسی در شب یا Night Mode برای حل این مشکل وارد منوی تنظیمات دوربین گوشی های هوشمند شده که باعث می‌شود بتوانید عکس‌های بهتری را در نور کم به ثبت برسانید. اما سامسونگ پا را فراتر از این‌ها گذاشته و با ارائه فناوری‌های منحصربه‌فرد، عکاسی شبانه را وارد مراحل تازه‌ای کرده است.

در سال 2021، گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به دوربینی با حسگر Bright Night مجهز شد. این حسگر پیشرفته به همراه حالت بهینه شده Night Mode به کاربران اجازه داد تا بتوانند در محیط‌های کم نور و تاریک، عکس‌های باکیفیت‌تر و واضح‌تر را بگیرند. این روند پیشرفت در سال 2022 نیز ادامه پیدا کرد و سامسونگ گوشی پرچمدار جدید گلکسی اس 22 اولترا را با فناوری ارتقا یافته‌ی عکاسی و فیلمبرداری در شب با نام Nightography به بازار عرضه کرد.

عملکرد دوربین گلکسی اس 22 اولترا در شب

درخشان در عمق تاریکی

عکاسی شبانه هم از لذت‌های خاص خودش برخوردار است. بعضی از مناظر زیبا در نور روز به چشم نمی‌آیند و وقتی هوا تاریک می‌شود و نور چراغ‌ها می‌درخشند، تازه زیبایی این مناظر دیده خواهد شد. اگر می‌خواهید چنین مناظر زیبایی را ثبت کنید و در کمترین زمان آن را به اشتراک بگذارید، فقط به یک دوربین حرفه‌ای نیاز دارید.

دوربین گلکسی اس 22 اولترا از حسگر تصویری با پیکسل 2.4 میکرومتری بهره می‌برد. این حسگر بزرگ می‌تواند نور و اطلاعات بیشتری را دریافت کند و حتی در تاریکی شب و محیط‌های کم نور نیز عکس‌هایی واضح با کمترین میزان نویز ممکن به ثبت برساند.

عکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولتراعکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا

در دوربین گلکسی اس 22 اولترا برای ثبت تصاویر و ویدیوهای واضح و بدون افت کیفیت و تار شدن، از عدسی‌های پیشرفته فوق شفاف موسوم به Super Clear Lens در دوربین واید و شیشه‌های فوق شفاف موسوم به Super Clear Glass در سایر دوربین‌ها استفاده شده است. بدین ترتیب امکان ثبت عکس‌ها بدون آثار مخرب انعکاس نور در عدسی (Flare) برای کاربران فراهم می‌شود.

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ دارای یک فرایند بهینه‌سازی پیشرفته به نام Night Solution نیز هست که این حالت در سه بخش پرتره، زوم سه برابری اپتیکال و دوربین سلفی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و تصاویری باکیفیت و واضح را برای شما به ثبت می‌رساند. این قابلیت به کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی، بهترین عکس‌ها را از بین فریم‌های گرفته شده انتخاب می‌کند و در نهایت تصویری با وضوح، کیفیت و نور عالی را به شما ارائه خواهد کرد.

حالت شب یا Night Mode

اگر می‌خواهید بهترین، زیباترین و واضح‌ترین عکس‌های شبانه را ثبت کنید، کافی است برنامه دوربین گلکسی اس 22 اولترا را باز کنید و در منوی More، گزینه Night را انتخاب کنید. حالت شب در تمامی لنزهای دوربین گلکسی اس 22 اولترا وجود دارد و در آن، هوش مصنوعی گوشی بر اساس میزان لرزش و شرایط محیطی، مواردی مانند میزان نوردهی و سرعت شاتر را به صورت خودکار تنظیم می‌کند.

اگر گوشی را روی سه پایه قرار بدهید، می‌توانید تنظیمات را به طور دستی مشخص کنید و تمامی پارامترها را روی Max بگذارید. سری گلکسی S22 سامسونگ به طور پیش‌فرض از رابط کاربری وان یو آی 4.1 بهره می‌برند که در این نسخه، حالت شب به بخش پرتره هم اضافه شده است. بنابراین کاربران می‌توانند در تاریکی شب و محیط‌های کم نور نیز عکس‌های پرتره با نوردهی مناسب ثبت کنند.

در هر زمان و مکانی حرفه‌ای عکاسی کنید

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دارای دوربین چهارگانه در پشت است که توانایی ثبت عکس‌هایی با وضوح 108 مگاپیکسل و ویدیوهایی با کیفیت 8K را دارد و بهترین و باکیفیت‌ترین محتوای ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. با پرچمدار جدید سامسونگ، فارغ از این که عکاس حرفه‌ای یا آماتور هستید، به تمام ابزارهایی که برای گرفتن تصاویری خیره‌کننده نیاز دارید دسترسی خواهید داشت.

عکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولتراعکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا

گوشی Galaxy S22 Ultra دسترسی انحصاری به برنامه Expert RAW را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه دارای مجموعه کاملی از تنظیمات حرفه‌ای داخل دوربین است که تجربه‌ای مشابه با دوربین حرفه‌ای DSLR را با کنترل خلاقانه‌تر به شما ارائه می‌دهد.

قابلیت ذخیره عکس‌ها با فرمت RAW تا 16 بیت نیز به شما اجازه می‌دهد با استفاده از داده‌های بیشتری که از تصاویر خود در اختیار دارید، کنترل بیشتری روی ویرایش آنها داشته باشید. این قابلیت درست مانند یک دوربین DSLR باعث می‌شود بتوانید تصاویر خود را با تنظیمات ایزو و سرعت شاتر، روشن‌تر یا تیره‌تر کنید، تعادل نور سفید را برای گرم‌تر یا سردتر شدن تصویر تنظیم کنید یا به طور دستی فوکوس را روی گزینه دلخواه خود قرار دهید تا در نهایت عکس‌های شما همانطوری باشند که می‌خواهید دیده شوند.

عکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولتراعکاسی جذاب شبانه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا

این مجموعه‌ی کامل از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیای عکاسی در یک گوشی 6.8 اینچی به نام گلکسی اس 22 اولترا به شما ارائه می‌شود تا در نهایت بتوانید در هر زمان و مکانی بهترین و چشم‌نوازترین عکس‌ها، ویدیوها و سلفی‌ها را در مناظر دلخواه و خاطره‌انگیز خود ثبت کنید و به یادگار بگذارید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها