چهارمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «ابراهیم رشید» در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود


مراسم بزرگداشت و چهارمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم" ابراهیم رشید" و دومین یادواره شهدای تخریب مدافع حرم در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

چهارمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «ابراهیم رشید» در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی شهید رشید گفت: مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم ابراهیم رشید و دومین یادواره شهدا تخریب مدافع حرم روز جمعه ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود.

خانم عسگری اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و باید به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه بپردازیم. چرا که به فرمایش فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید ابراهیم رشید افزود: این مراسم هم زمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیهم روز جمعه ۱۰ تیرماه ساعت ۱۸/۳۰ با حضور خانواده معظم شهدا مقامات کشوری و لشگری، همکاران و همرزمان شهدا، در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.


همسر شهید ابراهیم رشید و فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید ابراهیم رشید تصریح کرد: سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران سخنران این مراسم خواهد بود و نیز برنامه‌های متنوع و اجرای مسابقه رزمی میدان مین و نورافشانی به مناسبت سال روز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه (س) از بخش‌های دیگر این مراسم خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: شهید ابراهیم رشید فرزند غلامعلی اصالتاً اهل روستای صرم قم بود و پیش‌ازاین بار‌ها برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه حضور یافته بود و سرانجام روز یکشنبه ۱۰ تیرماه سال ۹۷ در سن ۳۲ سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در تدمر-جاده سین- سوریه به همرزمان شهیدش پیوست و پیکر پاک ایشان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم تشییع و به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی