مساجد برای جهاد تبیین برنامه داشته باشند/ برنامه‌های تبیینی به روز و با نظر نخبگان اجرا شود


مساجد برای جهاد تبیین برنامه داشته باشند/ برنامه‌های تبیینی به روز و با نظر  نخبگان اجرا شود

حجت‌الاسلام والمسلمین آیتی گفت: مساجد در عرصه جهاد تبیین برنامه داشته باشند و سخنرانی را در کنار نشست‌های تحلیلی و ارائه راهکارهای عملیاتی و بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن آیتی بیرجندی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های مساجد در حوزه های گوناگون باید به روز شود، اظهار کرد: در حوزه جهاد تبیین و با توجه به اینکه تهدیدات و شبهه افکنی ها و تبلیغات سوء دشمنان نیز به روز می شود، مسجدی ها باید در این حوزه نیز کاملا به روز و اقناعی عمل کنند.

خطیب دینی افزود: کار دیگری که مسجدی ها در این حوزه باید انجام دهند این است که در عرصه جهاد تبیین برنامه داشته باشند و سخنرانی را در کنار نشست های تحلیلی و ارائه راهکارهای عملیاتی در دستور کارشان قرار دهند.

وی اضافه کرد: ارائه آمارهای شفاف و مستند کار دیگری است که مسجدی ها باید انجام دهند و در هر زمینه ای بیان دقیق و با جزئیات اقدامات مثبت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و از سوی دیگر مانع تراشی ها و کارشکنی های دشمنان انقلاب نیز باید به همین روش صورت گیرد.

آیت بیرجندی گفت: اهالی مساجد به عنوان علمداران انقلاب اسلامی باید پرچمدار جهاد تبیین باشند و در این زمینه به این موضوع که در کدام مقطع تاریخی و در کدام مرحله از مراحل ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری درباره حرکت و سیر تمدن اسلامی هستیم، باید توجه شود.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، از ظرفیت اندیشمندان و پژوهشگران برتر خود استفاده می کند و ده ها اندیشکده و مرکز تحقیقاتی را به مدد گرفته است بنابراین ما در مساجد باید از ظرفیت نخبگان در زمینه جهاد تبیین استفاده کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان