آخرین تلاش بارسا برای جذب رافینیا؛ بودجه کافی نیست!


آخرین تلاش بارسا برای جذب رافینیا؛ بودجه کافی نیست!

مدیران بارسا پیشنهادی را برای جذب رافینیا، ستاره لیدز، ارائه کرده‌اند که به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای پذیرش داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب رافینیا داشت و این بازیکن را در فهرست اهدافش برای پنجره تابستانی قرار داده بود.
این در حالی است که لیدز حاضر به فروش این بازیکن با مبلغ کم و مدنظر بارسا نیست و قصد دارد بیشترین استفاده ممکن را از استعداد بازیکن درخشانش ببرد و باشگاه‌های لیگ برتری بسیاری نیز خواهان جذب او هستند.
پیش از این آرسنال نیز تلاش کرده بود که رافینیا را از لیدز به خدمت بگیرد که موفق نشده بود و در حال حاضر چلسی مدعی اصلی جذب اوست اما گفته می‌شود که این بازیکن به شدت مشتاق به تن کردن پیراهن بارسا و حضور در نوکمپ است و همین باعث شده که فعلا با انتقال به جمع آبی‌های لندن موافقت نکند.

آخرین تلاش بارسا برای جذب رافینیا؛ بودجه کافی نیست!
از سوی دیگر، دکو که مدیر برنامه این بازیکن است از مدت‌ها قبل با بارسا برای انتقال او به توافق رسیده بود و شرایط جدید باعث شده که او هم موقتا انتقال به چلسی را معلق کند تا شاید بارسا موفق شود بودجه بیشتری برای جذب این بازیکن فراهم کند.
پیش از این روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده بود که چلسی پیشنهادی به لیدز ارائه کرده که بیش از 60 میلیون یورو ارزش دارد و حاضر است قراردادی پنج ساله با این بازیکن امضا کند و دستمزد هفتگی 118 هزار پوندی را نیز برای او در نظر گرفته است.
گفته می‌شود دکو روز چهارشنبه در بارسلونا دیده شده و در تلاش است تا این باشگاه را همچنان در کورس جذب رافینیا حفظ کند، تلاشی که شاید فرصت کمی برای به سرانجام رساندن آن وجود داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403