14 کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار


14 کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،سرهنگ مصطفی کول زاده گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۲۰ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو سواری پژو در کیلومتر 45 محور نیکشهر به چابهار بلافاصله گشت...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،سرهنگ مصطفی کول زاده گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۲۰ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو سواری پژو در کیلومتر 45 محور نیکشهر به چابهار بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه جنوب به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد، دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و یکی از دوخودرو براثر شدت تصادف دچار حریق شده است .
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه دلخراش ۱۱ نفر از سرنشینان دو خودرو در دم فوت و ۳نفر دیگر از سرنشینان مصدوم که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و براثر شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت میکنند.
سرهنگ کول زاده ضمن اظهار تاسف از این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه دلخراش تجاوز به چپ یکی از دوخودروی ۴۰۵ اعلام شده است .
وی با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان از شهروندان خواست: در هنگام تردد در این محورها ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصا شب ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تاسف بار و دلخراش نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟