یوسفی: به آینده وزنه‌برداری خوشبین هستم/ علی‌حسینی مربی توانمندی است


یوسفی: به آینده وزنه‌برداری خوشبین هستم/ علی‌حسینی مربی توانمندی است

رکنا ورزشی: ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: با فعل و انفعلاتی که در بدنه مدیریتی فدراسیون رخ داد ،خیلی به آینده این رشته خوشبین هستم.

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تغییر تحولات صورت گرفته در فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: از تغییراتی که در بدنه مدیریتی فدراسیون شکل گرفت، خوشحال هستم. بالاخره سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی جدای اینکه در دوران قهرمانی افتخارات خوبی برای ورزش ایران کسب کردند، جوان هستند و انگیزه بالایی هم دارند. مطمئنم فعالیت آن‌ها بیشتر از قبل می‌شود و امیدوارم با این اتفاقات روز به روز شرایط فدراسیون پیشرفت کند.

وی در مورد انتخاب علی‌حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: در رده سنی جوانان و نوجوانان تجربه شاگردی زیر نظر سعید علی‌حسینی را داشته‌ام و به جرات می‌گویم او واقعأ از لحاظ فنی مربی پخته‌ای است و با توجه به شخصیت آرامی که دارد به ما کمک می‌‍کند تا روز به روز بهتر شویم. به نظرم او یک سرمایه برای ورزش کشور است و ثابت کرده هم در دوره قهرمانی و هم در بحث مربیگری بسیار توانمند است.

دارنده مدال وزنه‌برداری جوانان جهان با اشاره به صحبت‌های خوبی که برخی ورزشکاران برای رفع مشکلات با مسئولان فدراسیون داشتند، گفت: خداراشکر جلسه خوبی بین بچه‌ها با مسئولان فدراسیون برگزار شد و به آینده این این رشته خیلی امید داریم. در این نشست بچه‌ها دغدغه‌ها و مشکلاتی که داشتند، را به اطلاع مسئولان فدراسیون رساندند و فقط دوست‌ داریم که از لحاظ برخی تجهیزات و همچنین حضور پزشک، ماساژور و فیزیوتراپ شرایط بهتری برای ما ایجاد شود. خوشبختانه صحبت‌های مسئولان دلگرمی خاصی به ما داده است تا با انگیزه بیشتری در تمرینات حضور پیدا کنیم.

یوسفی در پایان با اشاره به اینکه هدف اصلی من کسب بهترین نتیجه در قهرمانی جهان است، بیان کرد: درست است بازی‌های کشورهای همبستگی اسلامی در پیش است اما هدف اصلی‌ام موفقیت در رقابت‌های قهرمانی جهان است. یکی از برنامه‌های اصلی‌ من این است که لقب قوی‌ترین مرد جهان را که بی‌شک عنوان با ارزشی است را برای خود کنم. بالاخره اشخاصی مانند حسین رضازاده و بهداد سلیمی با انجام تمرینات طاقت‌فرسا توانستند طلای فوق سنگین و عنوان قوی‌ترین مرد جهان را کسب نمایند و من هم کوشش می‌کنم تا این امر را محقق کنم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک