برای این چالش جدید خیلی هیجان زده هستم؛/ اولین واکنش کاپیتان تیم‌ملی به انتقال به باشگاه ایتالیایی


برای این چالش جدید خیلی هیجان زده هستم؛/ اولین واکنش کاپیتان تیم‌ملی به انتقال به باشگاه ایتالیایی

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران مصاحبه جالبی را با سایت رسمی باشگاه خود انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که باشگاه اسکرا بلخاتوف لهستان رسما جدایی میلاد عبادی پور از این تیم را تایید کرد. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پنج فصل فوق‌العاده را در باشگاه لهستانی پشت سر گذاشت و روزهای بسیار خوبی را در این تیم سپری کرد. میلاد در این مدت به یک بازیکن کلیدی در ترکیب اسکرا تبدیل شد و همواره مورد توجه مربیان این تیم قرار داشت.

برای این چالش جدید خیلی هیجان زده هستم؛/ اولین واکنش کاپیتان تیم‌ملی به انتقال به باشگاه ایتالیایی

طی روزهای اخیر باشگاه میلانو ایتالیا تایید کرد که میلاد عبادی پور را به خدمت گرفته تا مشخص شود که کاپیتان تیم ملی ایران فصل آینده را در لیگ ایتالیا توپ خواهد زد. عبادی پور حالا مصاحبه جالبی با سایت رسمی باشگاه جدیدش انجام داده است. او درباره نقل مکان به میلانو گفت: "من بسیار هیجان زده هستم که این تصمیم را گرفته ام. تیم را می شناسم، اما در کل فکر می کنم همه از وضعیت سوپرلیگ و تیم های والیبال ایتالیا و همچنین کیفیت زندگی در آنجا آگاه هستند.

من 5 سال در لهستان زندگی کردم، برای من تجربه خوبی بود، اما زمان آن فرا رسیده است که چیزی را به عنوان یک ورزشکار تغییر دهم. فکر می‌کنم این نقل مکان برای خانواده‌ام نیز مهم است، من بسیار خوشحالم که این تصمیم را گرفتم و مشتاقانه منتظر شروع این چالش جدید با میلانو و مربی بزرگم روبرتو پیاتزا هستم. من پنج سال در لهستان زندگی کردم، و مخصوصا برای همسرم، دوران بسیار خوبی بود اما همانطور که می دانید، کشورها متفاوت هستند. به عنوان مثال، از نظر آب و هوا، لهستان نسبت به ایتالیا سردتر است. می خواهم با سطح متفاوتی از والیبال برخورد کنم، این اولین انگیزه است زیرا آن را یک چالش شخصی می دانم. ثانیا برای همسرم و البته برای خانواده ام نیز این موضوع اهمیت دارد."

برای این چالش جدید خیلی هیجان زده هستم؛/ اولین واکنش کاپیتان تیم‌ملی به انتقال به باشگاه ایتالیایی

عبادی پور در ادامه گفت: "اهداف بزرگی در سر داشتم، شاید به همه آنها نرسم، اما دقیقاً این نوع چالش است که به من انگیزه می دهد و به من قدرت لازم را می دهد تا 2000 درصد توان خود را ارائه دهم زیرا گاهی اوقات 100 درصد کافی نیست، به خصوص زمانی که باید با تیم هایی مانند لوبه، پروجا، ترنتینو و مودنا که تیم های بزرگ با بازیکنان بزرگی هستند رقابت کنید. این نوع محرک به ما قدرت می دهد و احساسات ما را افزایش می دهد.

من با مربی پیاتزا در بلخاتوف دوران بسیار خوبی داشتم، دو سال با او بودم. می توانم بگویم که برای من او یک مرد فوق العاده است، او خاص است. او والیبال را خیلی خوب می شناسد، نیازی به گفتن نیست، زیرا همه می دانند که او چقدر به عنوان مربی شایستگی دارد، والیبال زندگی اوست.
میلان برای من اینگونه است، تیمی متشکل از بازیکنان بزرگ و شخصیت های دیوانه. من برخی از آنها را می شناسم، نه از بازی با آنها، بلکه از طریق مسابقات ملی با آنها ارتباط برقرار کرده ام. من کاملا مطمئن هستم که جو بهترین خواهد بود، ما خیلی به هم کمک خواهیم کرد و مطمئن هستم که مربی پیاتزا نیز این کار را انجام خواهد داد زیرا او را می شناسم، اصلاً نگران نیستم، برعکس بسیار هیجان زده هستم و من بی صبرانه منتظر بازی در کنار هم‌تیمی جدیدم هستم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...