خداحافظ ملت ایران و همه دوستان؛/ وداع سیدجلال با فوتبال رسمی شد (عکس)


خداحافظ ملت ایران و همه دوستان؛/ وداع سیدجلال با فوتبال رسمی شد (عکس)

سیدجلال حسینی با انتشار پستی کوتاه خداحافظی خود از فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دو روز پیش سیدجلال حسینی قرارداد رسمی خود با پرسپولیس برای مربیگری در این تیم را امضا کرده بود، او امروز با انتشار پستی کوتاه در اینستاگرام، به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد و به جرگه فوتبالیست‌های بازنشسته پیوست.

خداحافظی سیدجلال در حالی انجام شد که از دو سه هفته پیش و در حالی که پیش از آن بسیاری تمدید قرارداد با وی را پیش‌بینی می‌کردند، گمانه‌زنی درباره خداحافظی او آغاز شد و نخستین بار رضا درویش در یک برنامه تلویزیونی، از حضور او در کادرفنی پرسپولیس خبر داد و سپس محمد محمدی و یحیی گل‌محمدی نیز این خبر را تایید کردند.

سیدجلال پس از اینکه دو بار به باشگاه پرسپولیس رفت و البته گفتگویی هم با خبرنگاران انجام نداد، حالا پست اینستاگرامی خود را به صورت کاملا خلاصه منتشر کرده و با تصویری از پیراهن شماره چهار خود و بازوبند کاپیتانی، خداحافظی اش را رسما اعلام کرده است.

در پست اینستاگرامی کاپیتان شماره چهار پرسپولیس آمده است:

«سپاس خدای را که پشتیبانم بود در این سال‌ها

و قدردان زحمات و پشتیبانی تمام عزیزانی که در این راه دشوار در این سال‌ها همراه من بودند.

ملت ایران
خانواده
همسر
و همه دوستان
خداحافظ
سید جلال حسینی

۱۴۰۱/۰۴/۱۰»

خداحافظ ملت ایران و همه دوستان؛/ وداع سیدجلال با فوتبال رسمی شد (عکس)

این در حالی است که در این مدت باشگاه پرسپولیس در تلاش بود تا برای خداحافظی کاپیتان شماره چهار خود یک نشست خبری برگزار کند اما این موضوع با مخالفت سیدجلال همراه شد. همچنین حسینی پاسخ مثبتی به بازی خداحافظی هم نداده است.

سیدجلال نخستین بار در لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست اما پس از دو فصل راهی فوتبال قطر شد و سپس یک فصل در نفت تهران بازی کرد. او در لیگ شانزدهم به جمع قرمزها بازگشت و در طول شش فصل، 9 جام قهرمانی را بالای سر برد و در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

حسینی تنها فوتبالیست ایرانی است که در دو فینال لیگ قهرمانان کاپیتان تیمش بوده است. سیدجلال حسینی 256 بازی با پیراهن پرسپولیس در مسابقات مختلف انجام داد و به عنوان سومین بازیکن باسابقه این تیم خود را مطرح کرد.

به زودی باشگاه پرسپولیس خداحافظی سیدجلال حسینی را اعلام و سرنوشت او در کادرفنی را مشخص خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان