پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگویی کامل برای جوانان در تشکیل خانواده ای سعادتمند است


پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگویی کامل برای جوانان در تشکیل خانواده ای سعادتمند است

شفیعیان گفت: پیوند آسمانی امیر مومنان (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل و راهنمایی بی بدیل برای جوانان در تشکیل خانواده ای سعادتمند بر اساس انتخابی آگاهانه و ازدواجی سالم و ساده است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: اول ذی الحجه سالروز پیوند آسمانی بزرگ‌مرد تاریخ حضرت علی (ع) و اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و امتداد نسل پاک پیامبر (ص) بر مبنای وعده الهی «انا اعطیناک الکوثر» است.

فرماندار ویژه جهرم افزود: این مهم اتفاقی بزرگ، پر برکت و آموزنده در تاریخ اسلام است که تأمل در آن بهترین الگو و راهنما برای انتخابی آگاهانه و سعادتمند است.

وی بیان کرد: پیوند آسمانی امیر مومنان (ع) و بزرگ ‌مرد پارسایی و تقوا و اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل و راهنمایی بی بدیل برای جوانان در تشکیل خانواده ای سعادتمند بر اساس انتخابی آگاهانه و ازدواجی سالم و ساده است.

شفعیان ادامه داد: جوانان با تکیه بر این معیار غنی؛ گزینشی صحیح و منطقی را در مورد شریک زندگی خود اعمال کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با نهادینه سازی ازدواج آسان سرشار از عشق و محبت جوانان، ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم را الگو و سرلوحه خود قرار داده و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله‌ العالی) مبنی بر ارتقای پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری جامه عمل پوشانده شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا