یک ایرانی «سفیر صلح» در سنگال شد


یک ایرانی «سفیر صلح» در سنگال شد

اقتصادنیوز: رئیس کمیته ابتکار سعادت و صلح جهانی شعبه سنگال، ضمن تقدیم لوح انتخاب سفیر کشورمان به عنوان سفیر صلح، از تلاش های وی برای ارائه تصویری صلح‌آمیز از جمهوری اسلامی ایران و برقراری دوستی بین دو ملت ایران...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کمیته ابتکار سعادت و صلح جهانی شعبه سنگال، ضمن اعطای نشان صلح ساز به "محمد رضا دهشیری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال، وی را به عنوان سفیر صلح برگزید.

در آیینی که در روز پنجشنبه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در داکار برگزار شد، شیخ تیجان امبای رئیس کمیته ابتکار سعادت و صلح جهانی شعبه سنگال، ضمن تقدیم لوح انتخاب سفیر کشورمان به عنوان سفیر صلح، از تلاش های وی برای ارائه تصویری صلح‌آمیز از جمهوری اسلامی ایران و برقراری دوستی بین دو ملت ایران و سنگال قدردانی کرد و مراتب سپاسگزاری خود را از سفیر کشورمان برای ارتقای سطح سعادت و صلح در جهان ابراز داشت.

ابتکار سعادت و صلح جهانی، شعبه سنگال بر اساس مجوز سازمان ملل متحد، ۲ می ۲۰۱۷ از سوی خانم پائولا فلینگ هام مامور شده است تا نسبت به شناسایی و اهداء لوح به سفیر صلح اقدام کند و سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال، نخستین فرد منتخب در این کمیته است.

همچنین قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۲ این نهاد مکی سال (Macky Sall) رئیس جمهور سنگال را مفتخر به دریافت نشان صلح کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا