نیمی از دارندگان دوج کوین هنوز در سود هستند


نیمی از دارندگان دوج کوین هنوز در سود هستند

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در حال حاضرشاخص In/Out of the Money نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از آدرس‌های دوجکوین در سود هستند، ۴۶ درصد از آدرس‌های باقی‌مانده در زیان‌ قرار دارند. در مقایسه...

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در حال حاضرشاخص In/Out of the Money نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از آدرس‌های دوجکوین در سود هستند، ۴۶ درصد از آدرس‌های باقی‌مانده در زیان‌ قرار دارند.

نیمی از دارندگان دوج کوین هنوز در سود هستند

در مقایسه با بیت کوین و سایر آلتکوین ها، به نظر می رسد دوجکوین در این زمینه عملکرد بهتری داشته است.

نیمی از دارندگان دوج کوین هنوز در سود هستند

نمودار دوجکوین در تایم روزانه

دوجکوین در ۲۸ خرداد از نقطه ۰.۰۴ دلار حمایت شد. خرس‌ها در نزدیکی میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۰.۰۷۷ دلار دوباره قدرت را در دست گرفتند و قیمت را کاهش دادند. در زمان انتشار این گزارش، دوجکوین با ۰.۰۶۷ دلار معامله میشود.

اگر خریداران دوباره سعی کنند قیمت را به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه بکشانند ، دوجکوین ممکن است تا ۰.۰۹ دلار افزایش یابد و سپس سطح روانی ۰.۱۰ دلار را امتحان کند.

روز چهارشنبه، بیت کوین به طور موقت به زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا بازار همچنان تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله مشکلات اقتصاد کلان قرار داشت.

تا زمانی که تورم همچنان بالاست و بانک های مرکزی تلاش می کنند تا نرخ های بهره را بیشتر افزایش دهند، رکود در ایالات متحده و دیگر کشور ها، نمیگذارند بازار رمزارز نفس بکشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!